Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
GerdaYoblin
Bericht
door GerdaYoblin » 08 nov 2012, 11:04
- Adres van je forum: http://stalschuurman.yourbb.nl
Event. modificaties op je forum:?
Wanneer ontstond het probleem?toen ik het forum aktiveerde
phpBB versie: niet het nieuwste want moet nu al updaten
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Ik heb dit forum een week of 2 geleden geaktiveerd.Ik ben steeds dingen aan het veranderen om het forum onzichtbaar te maken.
Wat is het probleem?
Iedereen kan gewoon het forum lezen zonder eerst lid te hoeven worden.
Ik wil graag dat het forum alleen door geactiveerde leden te lezen is.
Mijn engels is zeer slecht,en ik begrijp ook weinig van computers.
Mijn vraag zal vast al eerder zijn gesteld en erg eenvoudig op te lossen zijn maar ik snap er echt niet veel van.
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 08 nov 2012, 11:14
Welkom op phpbb.nl
Dit kun je regelen met permissies, de groep "Gasten" heeft nu waarschijnlijk gewoon toegang... dit kun je aanpassen op onderstaande manier:
- Ga naar je Beheerderspaneel
- Klik op het tabblad: Permissies
- Klik aan de linkerkant op Forumpermissies
- Selecteer dan één of meerdere forums waarvan je de permissies wilt wijzigen, vervolgens klik je op "Bevestig"
- Selecteer dan de groep gasten en klik op "Wijzig Permissies"
- Je kunt eventueel alles op NEE zetten, maar je kan via de Geavanceerde permissies ook één voor één de permissies specifiek instellen naar eigen keuze.
- Als alle permissies zijn ingesteld klik je op "Pas alle permissies toe"
Als je deze stappen goed volgt en de permissies goed instelt kunnen gasten je forum niet meer lezen. Mocht je er niet uit komen of nog vragen hebben stel ze gerust
Succes!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie?
vertalingen
-
GerdaYoblin
Bericht
door GerdaYoblin » 08 nov 2012, 11:20
Dank je wel.
ik heb je richtlijnen gevolgd en zie dat ik dus niets bevetsigd had en dus niet bij de groepen selectie kon komen!
Bedankt voor de snelle hulp!