Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
SandraDeG
Bericht
door SandraDeG » 06 okt 2012, 10:08
- Adres van je forum: http://oudefiets.nl/forum/
Event. modificaties op je forum: nvt
Wanneer ontstond het probleem? nvt
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nvt
Wat is het probleem?
Niet echt een probleem, maar wel een vraag. Een deel van ons forum (besloten deel) gebruiken wij als documentatiebank voor brochures etc. Per merk hebben we een topic aangemaakt. Een brochure plaatsen we (of de forumleden) dus d.m.v. een reactie. Het zou fijn als we de volgorde van de reacties kunnen aanpassen, zodat de brochures in chronologische volgorde staan. Klopt het dat dit alleen kan door in de database te gaan rommelen? Heeft iemand een tip hoe we dit netjes zouden kunnen doen?
Hartelijke groet,
Sandra
-
Kevin
-
Contacteer:
Bericht
door Kevin » 06 okt 2012, 10:11
Hallo,
Ik denk dat je
deze mod voor jouw in aanmerking komt. Je kunt de volgorde van de forum in een categorie aanpassen ermee.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
phpBBservice.nl 
, Winnaar in de phpBB awards
2009,
2010 en
2012 met
AquaforA
-
SandraDeG
Bericht
door SandraDeG » 06 okt 2012, 10:24
Dank je wel Kevin, voor je snelle reactie.
Als ik de info doorlees, twijfel ik of dit doet wat ik zoek. Ik lees er over het aanpassen van de volgorde van de topics, maar ik wil de volgorde van de reacties binnen een topic kunnen aanpassen. Gaat dat hier ook mee?
Groet, Sandra
-
Pola
-
Contacteer:
Bericht
door Pola » 06 okt 2012, 11:08
Het enige alternatief dat ik zo snel zie is dat je "Onderwerp" bij elk bericht invult en dan de topics automatisch sorteert op Onderwerp.
Het probleem is dan misschien weer dat die sorteervolgorde geldt voor alle onderwerpen (topics) op je forum.