Kopfoto op mijn forum plaatsen!

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
martin 1

Kopfoto op mijn forum plaatsen!

Bericht door martin 1 » 25 sep 2012, 13:10

• Adres van je forum: http://www.zeilclipper.eu/forum/index.php
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    Maandag 24-09-2012
    phpBB versie:
    3.0.11
    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Nee.
    Wat is het probleem?
Goede middag ik ben de beheerder van het “zeilclipper” forum. Nu zou ik graag als Kopfoto een in de wind varend schip willen plaatsen. Dus heb ik dat geprobeerd te bereiken door in het forum beheer in te loggen. Maar nu kom ik niet uit de opdracht: Die in het forumbeheer in het beheerderpaneel hier onder beschreven is.

Forum-afbeelding:
De locatie van de afbeelding die je aan dit forum wilt koppelen, bv. \root\images\forumimages\voorbeeld.gif.
Maar wat ik ook probeer het wil mij helaas niet lukken daar bovenstaande opdracht voor mij als nog acakebabra is.
Nu wil ik vragen of er iemand van jullie mij op een zo gemakkelijke mogelijke manier uit kan leggen hoe ik dat dan wel moet doen. Want met mijn 74 jaren oude hersens schijnt dat niet zo gemakkelijk meer te gaan. Maar hopelijk kan iemand mij hier mij wel met bovenstaand probleem helpen. Vr groeten Leen B

In Forum beheer
Forum-afbeelding:
De locatie van de afbeelding die je aan dit forum wilt koppelen, bv. \root\images\forumimages\voorbeeld.gif.

Forum wachtwoord:
Definieer een wachtwoord voor dit forum en gebruik bij voorkeur het permissiesysteem.

Bevestig forum wachtwoord:
Alleen nodig indien een wachtwoord is opgegeven.
Laatst gewijzigd door Pola op 25 sep 2012, 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: sid verwijdert uit url

Pola
Contacteer:

Re: Kopfoto op mijn forum plaatsen!

Bericht door Pola » 25 sep 2012, 21:09

De eerste en belangrijkste vraag is, heb je die afbeelding en staat die afbeelding op de server waar ook je forum zich bevindt? Zo ja, heb je een link naar die afbeelding?

Is het een afbeelding die over de volledige breedte van de pagina moet komen, of is het een kleine afbeelding die op de plek van het phpbb logo komt? Wat zijn de afmetingen van de afbeelding?

Heb je de beschikking over een programma (FTP client zoals FileZilla waarmee je bestanden kunt uploaden naar je server (de plek waar je forum staat)?
HGN op phpbb.com

Gesloten