Ik kan niet meer wijzigen, synchroniseren of verwijderen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Trompy

Ik kan niet meer wijzigen, synchroniseren of verwijderen

Bericht door Trompy » 23 sep 2012, 22:06

• Adres van je forum:
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem? zondag 23 september 2012
    phpBB versie: 3.0

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Ik heb een categorie aangemaakt met daaronder een hele lange omschrijving met allemaal vraagtekens aan elkaar vast. Ik vroeg me af waar ik deze tekst zou terugzien, daarom die '?????????' om hem gemakklijk te kunnen vinden maar ik zag hem nergens.

Wat is het probleem?
    Door die lange tekst met vraagtekens worden de buttons om te wijzigen, synchroniseren of te verwijderen niet meer getoond. Als ik een niveau dieper ga naar een subforum dan zie ik ze wel.

Zonder buttons:
    http://www.picpaste.com/forum-SIfOH0wC.JPG

Met buttons:
    http://www.picpaste.com/forum2-qZct6bJh.JPG

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en weten hoe je dit kunt oplossen.
Laatst gewijzigd door Trompy op 24 sep 2012, 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Pola
Contacteer:

Re: Ik kan niet meer wijzigen, synchroniseren of verwijderen

Bericht door Pola » 23 sep 2012, 22:35

De omschrijving van een categorie zie je niet op de forumindex. Die omschrijving zul je alleen via het beheerderspaneel zien.

Hoe er voor te zorgen dat je de omschrijving kunt wijzigen:
Klik op de naam van de categorie "Vraag en aanbod". De URL van de pagina die je dan krijgt eindigt op &parent_id=xx, waarbij xx het id van de categorie is.
Wijzig dan dat laatste stuk in &parent_id=0&f=xx&action=edit, waarbij xx weer hetzelfde categorie id moet zijn. Je komt dan (als het goed is) op de pagina waar je de omschrijving kunt wijzigen.
HGN op phpbb.com

Trompy

Re: Ik kan niet meer wijzigen, synchroniseren of verwijderen

Bericht door Trompy » 24 sep 2012, 12:15

Thanks! Hiermee heb ik de omschrijving korter kunnen maken en zijn de buttons weer verschenen!
Heel erg bedankt. Ik kan nu weer verder :D

Gesloten