ezportal met phpbb3

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
rctdatabase
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 aug 2012, 19:54

ezportal met phpbb3

Bericht door rctdatabase » 21 aug 2012, 21:30

  • Adres van je forum: http://www.rctdatabase.nl/phpbb/index.php
    Event. modificaties op je forum:geen
    Wanneer ontstond het probleem?bij instalatie
    phpBB versie:3.0.10


    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
    Wat is het probleem?
Ik ben een leek wat betreft programeer taal maar wilde ezportal met phpbb3 forum samen brengen maar krijg het niet werkend. wie kan mij helpen.

Bij voorbaat dank van een newby Robbie

Gebruikersavatar
Pola
Berichten: 1495
Lid geworden op: 19 jan 2012, 14:40
Contacteer:

Re: ezportal met phpbb3

Bericht door Pola » 21 aug 2012, 23:06

Voor zover ik het weet is EZPortal geschreven voor phpBB2 en niet voor phpBB3.
Hoe kom je aan EZPortal (heb je een linkje) en waarom wil je speciaal EZPortal gebruiken?

Een phpBB3 variant van EZPortal is Easyportal. Een andere populaire portal is Board3 Portal.
HGN op phpbb.com

rctdatabase
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 aug 2012, 19:54

Re: ezportal met phpbb3

Bericht door rctdatabase » 22 aug 2012, 05:20

Beste Pola,
bedankt voor je reactie wou niet specifiek een ez portal maar gewoon een goed portal voor mijn phpboard
waar ik wat extra info in kwijt kan.
Zoals ik al vermelde ben ik een leek en wist dus niet dat ezportal niet met phpbb3 board ging.
Ik heb naar je mee gestuurde links gekeken en dat board 3 portal lijkt mij de beste.