- Adres van je forum: http://www.fragaholics.eu
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?vandaag
phpBB versie:3.10
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nog niet
Wat is het probleem?
Probleem bij installatie phpbb3
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Probleem bij installatie phpbb3
Re: Probleem bij installatie phpbb3
Waar heb je het forum precies neer gezet in je FTP, weet je zeker dat dit public_html en staan de bestanden er nu nog steeds? Ik zou alles nog eens goed controleren of alles er nog echt staat en of het ook echt op de goede server en de goede map staat.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Ik ben er bijna zeker van dat alles is juist geplaatst als ik inlog op mijn ftp dan heb ik een map met domains daar klik ik op dan 2 mappen met domeinnamen ik klik op de map fragaholics.eu dan zie ik daar public_html staan daar heb ik alle mappen ingeplaatst waar install bij stond ik versta wel niet hoe ik dan wel de installatie heb kunnen voltooien maar als ik install verwijderde had ik niets meer heb ondertussen ook mijn host een email gezonden maar mess vinden jullie wat er kan mis zijn alvast bedankt.
Ik heb z'n vermoeden dat er een index.html bestand in de weg zit, want als ik naar: http://www.fragaholics.eu/index.php ga kom ik wel weer op je forum terecht. Kijk eens in je public_html map of er een index.htm of index.html staat, die moet je verwijderen en dan moet het volgens mij wel werken!
Het is gelukt alvast bedankt.Maar ik zit nu met een ander probleem heb natuurlijk de nedrlandse versie gedownload ik moet natuurlijk de engelse versie hebben moet ik nu alles opnieuw installeren of kan ik dit gewoon vervangen.
Je moet dan de Standaardtaal aanpassen, dit kan via je Beheerderspaneel. Als je op het tabblad algemeen bent klik je aan de linkerkant op Foruminstellingen, aldaar staat de optie Standaardtaal die kun je aanpassen naar eigen voorkeur.
Het is volgens mij wel zo dat dit geen effect heeft op de instellingen van de leden die nu op je forum zijn. Die instellingen voor hun kunnen via het Gebruikerspaneel en dan tabblad foruminstellingen worden aangepast.
Je zou er voor kunnen kiezen de Nederlandse vertaling te verwijderen, anders zouden leden deze taal alsnog kunnen kiezen. Maar das je eigen keuze!
Het is volgens mij wel zo dat dit geen effect heeft op de instellingen van de leden die nu op je forum zijn. Die instellingen voor hun kunnen via het Gebruikerspaneel en dan tabblad foruminstellingen worden aangepast.
Je zou er voor kunnen kiezen de Nederlandse vertaling te verwijderen, anders zouden leden deze taal alsnog kunnen kiezen. Maar das je eigen keuze!