- Adres van je forum: http://www.freethinker.nl/forum
Event. modificaties op je forum:nee
Wanneer ontstond het probleem?niet
phpBB versie:3.0.10
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
Wat is het probleem?
PB berichten
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
PB berichten
Re: PB berichten
Nee.
Hoe zet je de PB functie uit? En wat probeer je er precies mee te bereiken?
HGN op phpbb.com
Gebruikersbeheer, user, forum instellingen en pb functie uit.Pola schreef:Nee.
Bij enkele users die we niet vertrouwen.
Je bedoelt "Gebruikers mogen mij privéberichten (PB) sturen:"? Die kan aangepast worden door de leden zelf.
Wat probeer je daar mee te bereiken? Ik vroeg dat natuurlijk niet voor niets!
Als je wilt voorkomen dat leden PB's kunnen sturen zul je dat in moeten stellen bij de permissies!
Als je wilt voorkomen dat leden PB's kunnen sturen zul je dat in moeten stellen bij de permissies!
HGN op phpbb.com
Dat moet ik dus per user instellen met permissies dus.Pola schreef:Je bedoelt "Gebruikers mogen mij privéberichten (PB) sturen:"? Die kan aangepast worden door de leden zelf.
Ok, thk's.
Je kunt het per gebruiker instellen.
Makkelijker is het om een (verborgen) groep aan te maken "GEEN PB", waarbij je de permissies voor "Kan privéberichten lezen" en/of "Kan privéberichten sturen" op "Nooit" zet voor die groep.
Zodra je dan een gebruiker de PB mogelijkheden wilt afnemen, hoef je de gebruiker alleen maar lid te maken van die groep.
Makkelijker is het om een (verborgen) groep aan te maken "GEEN PB", waarbij je de permissies voor "Kan privéberichten lezen" en/of "Kan privéberichten sturen" op "Nooit" zet voor die groep.
Zodra je dan een gebruiker de PB mogelijkheden wilt afnemen, hoef je de gebruiker alleen maar lid te maken van die groep.
HGN op phpbb.com
Thk's, is een idee.
Het gaat nu om enkele personen uit de 2k plus, maar ik zal er eens over denken.
Het gaat nu om enkele personen uit de 2k plus, maar ik zal er eens over denken.