Updaten, ik word helemaal gek!

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Bops
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 jul 2012, 16:45

Updaten, ik word helemaal gek!

Bericht door Bops » 17 jul 2012, 16:49

  • Adres van je forum: http://fjordenpraat.com
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?Updaten
    phpBB versie: 3.0.8 naar 10


    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Nee
    Wat is het probleem?
Foutmelding updaten.

Het updaten gaat niet helemaal goed, ofwel zeg gewoon helemaal niet.
Het gaat goed, totdat de update zegt dat er conflicten zijn gevonden en deze aangepast moeten worden, nou dit doe ik braaf (op meerdere manieren geupload, gaat elke keer fout)

Heeft hij dit allemaal gedaan en ik klik op verdergaan krijg ik "Kan deze pagina niet weergeven"
Ofwel:
Deze fout (HTTP-fout 500 - Interne serverfout) houdt in dat de bezochte website een serverprobleem heeft waardoor de webpagina niet goed kan worden weergegeven.

Raadpleeg Help voor meer informatie over HTTP-fouten.

HELP!!!!!!

b.v.d

Groetjes bo :mrgreen:

belfiets
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 jul 2012, 22:05

Re: Updaten, ik word helemaal gek!

Bericht door belfiets » 17 jul 2012, 16:59

Misschien een idee je de conflicten hier plaatst?
De config.php maak je ook beschrijfbaar?

Bops
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 jul 2012, 16:45

Re: Updaten, ik word helemaal gek!

Bericht door Bops » 17 jul 2012, 17:00

Ja ik zal de backup maar weer terug plaatsen want nu kan ik echt helemaal 3x niks.

Ja volgens mij wel!

Bops
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 jul 2012, 16:45

Re: Updaten, ik word helemaal gek!

Bericht door Bops » 17 jul 2012, 17:20

Oke bij deze gaat het fout:

adm/style/acp_users_signature.html

includes/acp/acp_forums.php

includes/db/db_tools.php

includes/functions_admin.php

includes/functions_display.php

includes/functions_install.php

includes/functions.php

language/en/common.php


http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-6Y8AGYWU.jpg

Gebruikersavatar
Pola
Berichten: 1495
Lid geworden op: 19 jan 2012, 14:40
Contacteer:

Re: Updaten, ik word helemaal gek!

Bericht door Pola » 17 jul 2012, 17:42

De eerste vraag is, of je modificaties aangebracht hebt in je forum. Aangezien er conflicten geconstateerd zijn, neem ik aan van wel, maar het kan ook zijn dat je in het verleden dingen geprobeerd hebt en die weer ongedaan gemaakt hebt.
Als je geen modificaties hebt, dan is het updaten naar een nieuwe versie een stuk eenvoudiger.

Als je wel modificaties hebt, wat heb je precies gedaan met de conflicterende bestanden? Je hebt de conflicten gedownload naar je PC, en toen? Wat zijn precies de acties die je daarna gedaan hebt?
HGN op phpbb.com

Bops
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 jul 2012, 16:45

Re: Updaten, ik word helemaal gek!

Bericht door Bops » 17 jul 2012, 17:57

Nou, Ik heb ze wel maar welke dat precies zijn weet ik niet meer, Raimon heeft ze toen voor mij geinstalleerd en geupdate.
Ik heb raimon ook weer even gecontact, wie weet is hij weer zo lief om me te helpen.

Volgens de handleiding moest ik ze uploaden naar de goede plek, en vanaf daar gaat het fout.

Gebruikersavatar
Pola
Berichten: 1495
Lid geworden op: 19 jan 2012, 14:40
Contacteer:

Re: Updaten, ik word helemaal gek!

Bericht door Pola » 18 jul 2012, 00:23

Het spijt me, maar je geeft niet echt antwoord op mijn vragen:
Pola schreef:Als je wel modificaties hebt, wat heb je precies gedaan met de conflicterende bestanden? Je hebt de onflicten gedownload naar je PC, en toen? Wat zijn precies de acties die je daarna gedaan hebt?
Bops schreef:Volgens de handleiding moest ik ze uploaden naar de goede plek, en vanaf daar gaat het fout.
Volgende de handleiding zou je de conflicten moeten downloaden, de conflicten moeten bekijken met een tekst editor, betreffende forum bestanden zelf moeten aanpassen en ze vervolgens uploaden.
Heb je die stappen uitgevoerd? Welke tekst editor heb je in dat geval gebruikt voor het wijzigen van de bestanden. Welk programma gebruik je voor het uploaden van de bestanden naar de server?
HGN op phpbb.com

Gesloten