Hallo,
Kan het kwaad het beheerders log te legen?
Er staan nu ruim 170 pagina's, met naar mijn idee overbodige info.
Ik heb hier op het forum erna gezocht maar niks van kunnen vinden.
(of ik heb niet goed gezocht)
Alvast bedankt.
Arthur Hermans.
Battle Tanks Nederland
Beheerders log
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Beheerders log
Nee, dat kan geen kwaad.
De log wordt alleen bijgehouden zodat je (bij ontstane problemen) achteraf altijd nog kunt nagaan wat er door de beheerders is gedaan.
De log wordt alleen bijgehouden zodat je (bij ontstane problemen) achteraf altijd nog kunt nagaan wat er door de beheerders is gedaan.
HGN op phpbb.com
Aha,
Nou, ik had van een mede beheerder vernomen, dat als het beheerderslog gewist zou worden,
ook de bij het log behorende tabellen “corrupt” worden en dat je eerst een querie zou moeten aanmaken.
Nu heb ik hier dus helemaal geen kaas van gegeten, maar klopt die bewering eigenlijk wel?
Want zover ik het weet is een log bestand alleen een controle voor wat er is gedaan.
Goet
Arthur.
Nou, ik had van een mede beheerder vernomen, dat als het beheerderslog gewist zou worden,
ook de bij het log behorende tabellen “corrupt” worden en dat je eerst een querie zou moeten aanmaken.
Nu heb ik hier dus helemaal geen kaas van gegeten, maar klopt die bewering eigenlijk wel?
Want zover ik het weet is een log bestand alleen een controle voor wat er is gedaan.
Goet
Arthur.
Flauwekul als je het mij vraagt. Mogelijk is het een keertje gebeurt bij hem maar dat wil echt niet zeggen dat de tabel altijd maar corrupt word bij het legen van de logs.
Als dat wel zo mocht zijn dan is er mogelijk iets anders aan de hand.
Als dat wel zo mocht zijn dan is er mogelijk iets anders aan de hand.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Verplaatst naar support
- Ger
Normaal gesproken zullen de tabellen niet corrupt raken bij het legen van het beheerderslog, zoals Kevin ook zegt.
Als dat wel gebeurt, dan heeft je forum een ander probleem. Mocht er dus toch iets mis gaan, dan hebben we een uitgangspunt om dat probleem te onderzoeken en te verhelpen.
Als dat wel gebeurt, dan heeft je forum een ander probleem. Mocht er dus toch iets mis gaan, dan hebben we een uitgangspunt om dat probleem te onderzoeken en te verhelpen.
HGN op phpbb.com