Zelf stijl aanpassen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Zelf stijl aanpassen
phpBB versie: Pro silver special edtion
Wat is het probleem?[/list]
Het kan zijn dat deze vraag al heel erg vaak gesteld is... sorry hiervoor maar ik ben nog niet echt thuis hier op de site waar ik alles kan vinden.
Mijn probleem is dus dat als ik de css + html aanpas er echt helemaal niks verandert op mijn forum. Ik heb verstand van css dus ik weet er mee om te gaan. Bijvoorbeeld gewoon om te testen de achtergrond kleur veranderen maar die verandert dus niet. Het maakt zelfs niet uit of ik alle .css bestanden verwijder in de theme map er gebeurt gewoon niks. Kan het dan zijn dat ik verkeerd zit?
Graag wat uitleg hierover hoe ik het wél zelf kan aanpassen. Ik wil het namelijk integreren in een website die ik al heb gemaakt.
(even voor de duidelijkheid)
Ik edit de bestanden in de theme map en dan colours.css maar het doet dus niks.
Wat is het probleem?[/list]
Het kan zijn dat deze vraag al heel erg vaak gesteld is... sorry hiervoor maar ik ben nog niet echt thuis hier op de site waar ik alles kan vinden.
Mijn probleem is dus dat als ik de css + html aanpas er echt helemaal niks verandert op mijn forum. Ik heb verstand van css dus ik weet er mee om te gaan. Bijvoorbeeld gewoon om te testen de achtergrond kleur veranderen maar die verandert dus niet. Het maakt zelfs niet uit of ik alle .css bestanden verwijder in de theme map er gebeurt gewoon niks. Kan het dan zijn dat ik verkeerd zit?
Graag wat uitleg hierover hoe ik het wél zelf kan aanpassen. Ik wil het namelijk integreren in een website die ik al heb gemaakt.
(even voor de duidelijkheid)
Ik edit de bestanden in de theme map en dan colours.css maar het doet dus niks.
Re: Zelf stijl aanpassen
Heb je na de wijzigingen je stijl mappen ook vernieuwd? Dit kan via je beheerderspaneel, TAB: Stijlen. Aldaar vernieuw je de mappen van de stijl of stijlen waarin je wijzigingen hebt aangebracht. Soms moet je nog op F5 drukken, als het goed is zie je dan wel de aangebrachte wijzigingen.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
En bij css wijzigingen, moet je in de regel een harde refresh (<CTRL><F5>) in je browser geven om de wijzigingen te zien.
HGN op phpbb.com
Thanks David, dat was het inderdaad 
In welke map staat de index.php ? Of in ieder geval, welke is de juiste?

Het is een beetje moeilijk te zeggen welke de juiste is, als je ons niet meer informatie geeft over wat je zou willen doen. Kun je ons uitleggen wat je wilt, dan kunnen wij misschien wel zeggen welke bestanden je moet zijncale schreef:Thanks David, dat was het inderdaad

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Sorry ik was inderdaad een beetje vaag, maar als ik normaal een website maak staan in de index.php alle div's. Is dat hiermee ook het geval of niet? Ik wil zelf een aantal divjes kunnen toevoegen.
Wat mij betreft ben je nog steeds een beetje vaag. Je wilt een paar divjes toevoegen...
Waaraan, waarom, wat wil je bereiken?
In de index.php zul je in ieder geval geen div vinden.
Waaraan, waarom, wat wil je bereiken?
In de index.php zul je in ieder geval geen div vinden.
HGN op phpbb.com