Chatbox nodig

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
[iS] Loading

Chatbox nodig

Bericht door [iS] Loading » 16 mei 2012, 20:24

• Adres van je forum: http://isofficialclan.yourbb.nl
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.7-PL1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Nee
    Wat is het probleem?

Ik zou graag een chatbox op mijn forum willen naar ik weet niet hoe dat moet :(

David
Contacteer:

Re: Chatbox nodig

Bericht door David » 16 mei 2012, 20:30

Welkom op phpbb.nl,

Zo te zien maak je gebruik van phpBB via een forumdienst; deze diensten ondersteunen vaak geen optie om in je database te kijken of een bestand aan te passen via FTP toegang. Hierdoor kunnen we je maar beperkt helpen.

We kunnen je alleen helpen als je zelf toegang hebt tot je bestanden, anders kunnen we helaas niks voor je doen. Misschien kun je yourbb contacteren en vragen naar de mogelijkheden.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

[iS] Loading

Bericht door [iS] Loading » 16 mei 2012, 20:32

David schreef:Welkom op phpbb.nl,

Zo te zien maak je gebruik van phpBB via een forumdienst; deze diensten ondersteunen vaak geen optie om in je database te kijken of een bestand aan te passen via FTP toegang. Hierdoor kunnen we je maar beperkt helpen.

We kunnen je alleen helpen als je zelf toegang hebt tot je bestanden, anders kunnen we helaas niks voor je doen. Misschien kun je yourbb contacteren en vragen naar de mogelijkheden.
ik heb zelf toegang (ben beheerder bedoelen jullie dat?) ik zal wel kijken of dat lukt

David
Contacteer:

Bericht door David » 16 mei 2012, 20:38

Je bent wellicht de beheerder van je forum, maar je forum heb je aangemaakt bij yourbb een gratis forumdienst. Meestal heb je daar geen FTP toegang of een andere mogelijkheid bij je bestanden te komen. Je kan alleen een modificatie installeren als je bij je forumbestanden kunt komen, als dat niet kan kun je dus ook niks aanpassen en/of installeren.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

[iS] Loading

Bericht door [iS] Loading » 16 mei 2012, 20:45

David schreef:Je bent wellicht de beheerder van je forum, maar je forum heb je aangemaakt bij yourbb een gratis forumdienst. Meestal heb je daar geen FTP toegang of een andere mogelijkheid bij je bestanden te komen. Je kan alleen een modificatie installeren als je bij je forumbestanden kunt komen, als dat niet kan kun je dus ook niks aanpassen en/of installeren.
O ok ik zie niks ervan meschien is het er wel maar ik zie wel thx

[iS] Loading

Bericht door [iS] Loading » 16 mei 2012, 20:47

David schreef:Je bent wellicht de beheerder van je forum, maar je forum heb je aangemaakt bij yourbb een gratis forumdienst. Meestal heb je daar geen FTP toegang of een andere mogelijkheid bij je bestanden te komen. Je kan alleen een modificatie installeren als je bij je forumbestanden kunt komen, als dat niet kan kun je dus ook niks aanpassen en/of installeren.
Bij welke site is het beste voor een clan?

Pola
Contacteer:

Bericht door Pola » 16 mei 2012, 23:39

Als je zelf de mogelijkheden wilt hebben om je forum aan te passen naar je eigen wensen, moet je het volgende bericht en de links daarin eens lezen: viewtopic.php?p=439902#p439902
HGN op phpbb.com

Gesloten