- Adres van je forum: http://www.paardenwetenschap.nl
Event. modificaties op je forum:in opbouw fase
Wanneer ontstond het probleem?vandaag
phpBB versie:3.09
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?dat was ik van plan
Wat is het probleem?
Geen oplossing met zoekfunctie op het forum of in de wiki gevonden , vandaar mijn vraag.
In het beheerpaneel kan je onder de knop spambotpreventie kiezen voor de V&A (vraag en antwoord) mode in plaats van het plaatje.
Je kan daaronder een stukje tekst kwijt voor de mail die bij inschrijving wordt toegestuurd.
In de balk voor die "activatie" mail heb ik een eigen geschreven tekstbericht gezet met enig uitleg.
Op zich is dit gewoon goed gegaan...de mail wordt netjes verstuurd met daarin de activatie-link.
Er is echter toch wel een probleempje.
Nu bleek daar een taalfoutje in te zitten die ik wilde verbeteren.
Dit lukt niet
ik heb geprobeerd :
Door nieuwe tekst in de balk te zetten en op bevestig te klikken, zonder resultaat.
De functie tijdelijk uit te zetten door het op "simpele afbeelding" te zetten met daarna bevestigen en na enige andere pagina's te hebben bekeken terug op V&A te zetten met opnieuw de tekst zonder taalfout erin te zetten en weer op bevestig te drukken....zonder resultaat.
Door op reset te drukken....met daarna de nieuw tekst te plaatsen... zonder resultaat.
De oude tekst met taalfout blijft dus op elke geprobeerde manier gewoon staan.
Hoe verander ik dit ?
Alvast bedankt voor het antwoord.
PS:
Boven aan heb ik ingevuld dat het forum op versie 3.0.9 draait.
Upgraden naar de nieuwste versie (3.10) is echter ook gedaan/geprobeerd.
Op het ene scherm de melding dat die er al op staat... en bij php informatie tab staat dat er een forum versie 3.0.10 draait
Daar kan je controleer versie drukken en dan krijgen we ook aangegeven dat er op 3.0.10 draait...maar klikken we op systeem tab dan staat daar dat een update nodig is...want zouden we op huidige versie 3.0.9 draaien...
Nick