Gegevens overzetten van oud naar nieuw forum

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Saisai

Gegevens overzetten van oud naar nieuw forum

Bericht door Saisai » 03 mei 2012, 12:12

• Adres van je forum: http://peugeotgticlub.eu/phpbbforum/ (onder constructie)
    Event. modificaties op je forum: verhuist, daarna geupdate van 3.04 naar 3.10 met een hoop gedoe ;)
    Wanneer ontstond het probleem?na het updaten had ik er pas "echt" last van
    phpBB versie:3.10

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?ja, verhuist en geupdate
    Wat is het probleem?Ik kan de data en structuur van het oude forum niet goed verhuizen naar het nieuwe.
Zoals hierboven staat, ik kan de data van het oude forum niet (meer) goed overzetten naar het nieuwe sinds ik alles heb geupdate. Wanneer ik het op de reguliere manier probeer, krijg ik een time extended foutmelding, en bigdump wil maar niet werken terwijl de gegevens gewoon kloppen. :?

Helaas heb ik geen toegang tot php.ini omdat het niet mijn eigen server betreft. Updaten via phpmyadmin geeft trouwens dezelfde time extended foutmelding als de reguliere manier via het board zelf.

Wat kan ik doen?

PS: Ik ben nog een aardige newbie voor dit alles

Sorry, had het forum nog uitgeschakeld staan, staat nu weer aan :oops:
Laatst gewijzigd door Saisai op 03 mei 2012, 12:29, 1 keer totaal gewijzigd.

PhilipvD

Re: Gegevens overzetten van oud naar nieuw forum

Bericht door PhilipvD » 03 mei 2012, 17:30

Saisai, gebruik de volgende keer de knop 'wijzig' om je eerste bericht aan te passen. In plaats van te dubbelposten. Bedankt. :)
Ik heb je berichten nu samengevoegd.

Pola
Contacteer:

Re: Gegevens overzetten van oud naar nieuw forum

Bericht door Pola » 03 mei 2012, 20:49

Als ik via de opgegeven link naar je forum ga, dan zie ik een actief forum:
Totaal aantal berichten 17328 • Totaal aantal onderwerpen 1565 • Totaal aantal leden 746
Betekent dit, dat het inmiddels gelukt is met het importeren van de database?
HGN op phpbb.com

Gesloten