Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Veronique
Bericht
door Veronique » 29 apr 2012, 22:29
- Adres van je forum: http://beautifulsecrets.nl
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem? onbekend
phpBB versie: 3.0.10
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
Wat is het probleem?
Als leden iets willen veranderen in het gebruikerspaneel krijgen ze de melding te zien: De door jouw ingevoerde waarde is te klein (en dan 3 keer onder elkaar). Ik als eigenaar krijg deze melding niet. Ik dacht eerst dat dit aan de aangepaste profielvelden lag, maar ook als ik deze verwijder. Blijf een lid deze melding houden.
Ik weet even niet meer waar ik moet zoeken. Iemand een idee?
groetjes Vero
-
Mendel
-
Contacteer:
Bericht
door Mendel » 30 apr 2012, 09:05
Ik denk toch dat de foutmelding met de aangepaste profielvelden heeft te maken. Je hebt namelijk 3 aangepaste profielvelden, en krijgt 3 foutmeldingen over te kleine waarde.
Edit,
ik zie dat op je profielpagina je de standaardprofielveld verjaardag hebt verwijdert uit het templatebestand /styles/jouwstijlnaam/ucp_profile_profile_info.html. Deze heeft zelf ook drie waarden dag/maand/jaar, en kan je niet zomaar uit dit stijlbestand halen.
Hiervoor moet je ook de array's van de verjaardag uit het bestand includes/ucp/ucp_profile.php verwijderen.
-
Veronique
Bericht
door Veronique » 30 apr 2012, 09:56
Ik heb een screenshot gemaakt.
Maar als ik dus ook een optie in aangepast profielveld verwijder. Dan de buffer leeg. Dus dan staan er nog maar 2 aangepaste profielvelden zoals je hier ziet:
En als ik dan in log op een gewoon profiel (Adwil) dan krijg ik nog drie keer deze foutmelding. Terwijl er nog maar 2 aangepaste profielvelden staan.
dus vandaar dat ik denk dat het niks met het aangepaste profielveld te maken heeft.
-
Mendel
-
Contacteer:
Bericht
door Mendel » 30 apr 2012, 09:59
Nee klopt, was ook vroeg, lees mijn edit, het heeft te maken met verwijderen profielveld verjaardag uit je template, deze heeft ook drie waarden dus.
Deze terugzetten in het bestand /styles/jouwstijlnaam/ucp_profile_profile_info.html zal de fout verhelpen

-
Veronique
Bericht
door Veronique » 30 apr 2012, 10:07
Thanks again Mendel dat je me geholpen hebt. Lag inderdaad aan de verjaardag. Ik heb de originele waarde zoals die moet weer terug gezet en nu doet hij het weer. Je bent erg goed.