Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
AarClay
Bericht
door AarClay » 29 apr 2012, 15:57
- phpBB versie:3.0.10
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Niks spannends....
Wat is het probleem?
Hoe kan ik instellen dat leden standaard na registratie direct kunnen posten, zonder dat hun berichten in de wachtrij komen te staan?
Dit schrikt mijn toekomstige leden namelijk af...
Als ik het goed heb komen ze in de 'Nieuw geregistreerde gebruiker' rol te staan..
Hoe te fixxen?
Inmiddels heb ik de max. aantal berichten op '0' gezet. Dit lijkt nu uit te zijn...
Maar ik ben alsnog benieuwd waar ik kan instellen dat berichten niet in de wachtrij zouden komen te staan.
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 29 apr 2012, 16:12
Dit kun je doen via je forumpermissies, volg de volgende stappen:
- Ga naar het Beheerderspaneel
- Ga daar naar de tab: Permissies
- Aan de linkerkant zie je Forumpermissies staan
- Kies dan het forum gedeelte waarvan je de permissies wilt wijzigen.
- Dan kies je de groep die je wilt wijzigingen in dit geval Nieuw geregistreerde gebruikers
- Via Geavanceerde permissies kun je via de tab: Andere de permissie "Kan berichten plaatsen zonder goedkeuring' op ja zetten
Ik denk dat je dit op meerdere forum onderdelen zult moeten instellen

Op zoek naar een vertaling voor je extensie?
vertalingen
-
AarClay
Bericht
door AarClay » 29 apr 2012, 16:21
Bedankt...
Weer wat geleerd...
Maar zoals ik al in mijn vorige post zei heb ik deze functie maar uitgeschakeld. Mocht er een spam-aanval komen nadat het forum voor iedereen geopend is, dan zie ik wel weer verder.
-
PhilipvD
Bericht
door PhilipvD » 29 apr 2012, 16:24
AarClay, gebruik volgende keer de knop 'wijzig' als je iets wilt toevoegen aan je bericht, in plaats van te dubbelposten.
Ik heb je berichten nu samengevoegd.
-
Pola
-
Contacteer:
Bericht
door Pola » 29 apr 2012, 21:43
AarClay schreef:Inmiddels heb ik de max. aantal berichten op '0' gezet. Dit lijkt nu uit te zijn...
Ik weet niet of er nog leden in de groep "Nieuw geregistreerde leden" zitten...
Als je voor hen ook de moderatie wachtrij wilt uitschakelen, moet je deze leden (handmatig) verwijderen uit de groep "Nieuw geregistreerde leden".
-
AarClay
Bericht
door AarClay » 03 mei 2012, 10:39
Daar was geen sprake van