Probleem met posts bij geregistreerde gebruikers

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Dieter25

Probleem met posts bij geregistreerde gebruikers

Bericht door Dieter25 » 27 mar 2012, 07:48

• Adres van je forum: http://www.fragnation.eu
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?sinds ik het forum heb
    phpBB versie:3.10

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Wel al mijn geregistreerde gebruikers maken veel posts maar ze blijven op een post count staan van 3 dus iedere geregistreerde gebruiker heeft altijd maar 3 posts alleen administrators hebben dit niet kan iemand mij hierbij helpen.Ze hebben meer dan 3 posts gedaan sommige maar die count blijft staan naast hun naam op 3 alvast bedankt.

David
Contacteer:

Re: Probleem met posts bij geregistreerde gebruikers

Bericht door David » 27 mar 2012, 09:29

Probeer eens je berichtenteler te synchroniseren dat kan via je beheerderspaneel, TAB: Algemeen. In het midden onder de forumstatistieken zie je de optie als het goed is staan. Wellicht helpt het!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Dieter25

Bericht door Dieter25 » 01 apr 2012, 10:39

Ik heb dit nu al 2x gedaan maar het werkt niet ze blijven op 3 staan.

Pola
Contacteer:

Bericht door Pola » 01 apr 2012, 15:31

Het ophogen van de berichtenteller is een Forum permissie die per gebruiker/gebruikersgroep anders ingesteld kan zijn.
Ik zie op je forum bijvoorbeeld dat de berichtenteller op je forum niet opgehoogd wordt (voor een gewoon lid) in het forum New Member Introductions.

Wil je de berichtenteller laten ophogen voor berichten in alle forums?

Ga naar het Beheerderspaneel - PERMISSIES - Forumpermissies - kies de forums waarbij de berichtenteller opgehoogd moet worden en klik Bevestig - Kies de groep "Geregistreerde gebruikers" en klik "Wijzig permissies" - zijn er rollen ingesteld?

Als er geen rollen zijn ingesteld, klik dan op "Geavanceerde permissies" - Tab "Andere" - Zet "Verhoog teller" op "Ja".
Als er wel rollen ingesteld zijn, dan kun je het beste de permissie aanpassen bij de Forumrollen.
HGN op phpbb.com

Gesloten