- Adres van je forum: http://www.fragnation.eu
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?sinds ik het forum heb
phpBB versie:3.10
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Wat is het probleem?
Probleem met posts bij geregistreerde gebruikers
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Probleem met posts bij geregistreerde gebruikers
Re: Probleem met posts bij geregistreerde gebruikers
Probeer eens je berichtenteler te synchroniseren dat kan via je beheerderspaneel, TAB: Algemeen. In het midden onder de forumstatistieken zie je de optie als het goed is staan. Wellicht helpt het!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Ik heb dit nu al 2x gedaan maar het werkt niet ze blijven op 3 staan.
Het ophogen van de berichtenteller is een Forum permissie die per gebruiker/gebruikersgroep anders ingesteld kan zijn.
Ik zie op je forum bijvoorbeeld dat de berichtenteller op je forum niet opgehoogd wordt (voor een gewoon lid) in het forum New Member Introductions.
Wil je de berichtenteller laten ophogen voor berichten in alle forums?
Ga naar het Beheerderspaneel - PERMISSIES - Forumpermissies - kies de forums waarbij de berichtenteller opgehoogd moet worden en klik Bevestig - Kies de groep "Geregistreerde gebruikers" en klik "Wijzig permissies" - zijn er rollen ingesteld?
Als er geen rollen zijn ingesteld, klik dan op "Geavanceerde permissies" - Tab "Andere" - Zet "Verhoog teller" op "Ja".
Als er wel rollen ingesteld zijn, dan kun je het beste de permissie aanpassen bij de Forumrollen.
Ik zie op je forum bijvoorbeeld dat de berichtenteller op je forum niet opgehoogd wordt (voor een gewoon lid) in het forum New Member Introductions.
Wil je de berichtenteller laten ophogen voor berichten in alle forums?
Ga naar het Beheerderspaneel - PERMISSIES - Forumpermissies - kies de forums waarbij de berichtenteller opgehoogd moet worden en klik Bevestig - Kies de groep "Geregistreerde gebruikers" en klik "Wijzig permissies" - zijn er rollen ingesteld?
Als er geen rollen zijn ingesteld, klik dan op "Geavanceerde permissies" - Tab "Andere" - Zet "Verhoog teller" op "Ja".
Als er wel rollen ingesteld zijn, dan kun je het beste de permissie aanpassen bij de Forumrollen.
HGN op phpbb.com