No input file specified. (Opgelost)

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
CJIB
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 mei 2010, 11:25

No input file specified. (Opgelost)

Bericht door CJIB » 22 mar 2012, 20:08

  • Adres van je forum: http:// nvt
    Event. modificaties op je forum:nvt
    Wanneer ontstond het probleem?nvt
    phpBB versie:3.10


    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
    Wat is het probleem?
Als ik mij wil gaan aanmelden en dus in firefox comododragon of ie9
mijn forum aan klik krijg ik deze melding "No input file specified."
Maar als ik een hide ip gebruik of op mijn mobiel ga inloggen dan is er geen probleem.
Ik weet niet of het hier hoort en of er een oplossing voor is.
Maar het is een raar iets ligt dit nu aan het forum of ip of Hackers?

Als iemand een antwoord en een oplossing heeft of weet hoor ik het graag.
groet,cjib
Laatst gewijzigd door CJIB op 23 mar 2012, 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Derky
Berichten: 4466
Lid geworden op: 07 apr 2005, 16:24
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: No input file specified.

Bericht door Derky » 22 mar 2012, 20:36

Het klinkt heel verdacht, heb je een link naar je forum?

CJIB
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 mei 2010, 11:25

Re: No input file specified.

Bericht door CJIB » 22 mar 2012, 20:39

www.trucksim.nl maar heb op het moment leden registratie gestopt

Gebruikersavatar
Derky
Berichten: 4466
Lid geworden op: 07 apr 2005, 16:24
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: No input file specified.

Bericht door Derky » 22 mar 2012, 20:46

Ik zie als gast niets vreemds. Komt het probleem voor bij het registeren of bij het inloggen?
Heb je misschien een account waarmee ik het kan testen? (stuur me evt. een PB met de gegevens)

CJIB
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 mei 2010, 11:25

Re: No input file specified.

Bericht door CJIB » 22 mar 2012, 20:49

het probleem begint als ik op www.trucksim.nl klik om de site te openen dan krijg ik die foutmelding maar heb het alleen op mijn pc thuis.
als ik ergens anders ben of op mijn mobiel ga dan kom ik er gewoon op en wat ik al zei als ik hide ip gebruik dan kan ik ook gewoon thuis op de pc inloggen.
en heb dus het idee dat het met of via mijn ip loopt dat er een soort blokkade op zit (weet niet of zoiets mogelijk is maar dat is mijn idee)

Gebruikersavatar
Derky
Berichten: 4466
Lid geworden op: 07 apr 2005, 16:24
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: No input file specified.

Bericht door Derky » 22 mar 2012, 21:12

Ik denk dat er iets met je PC niet goed is. Kan je het thuis niet op je mobiel (wifi) proberen of een andere PC/laptop?

CJIB
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 mei 2010, 11:25

Re: No input file specified.

Bericht door CJIB » 22 mar 2012, 21:20

Hey dat is echt raar ik heb wifi op mijn mobiel aan en het lukt niet om mijn forum te laden,
als ik wifi uit heb staan dan kan ik wel gewoon via internet op mijn mobiel mijn site openen.
Ik denk dat ik dan eens mijn modem router moet resetten en weer eens proberen (lijkt mij geen oplossing maar het heeft dus in elk geval wel met mijn huis ip (nummer van mijn provider) te maken en niet de ip van de pc.

Gebruikersavatar
PhilipvD
Berichten: 1690
Lid geworden op: 23 feb 2008, 20:06

Re: No input file specified.

Bericht door PhilipvD » 22 mar 2012, 21:22

Bij sommige providers (lees: de meeste) krijg je een nieuw IP-adres toegewezen als je je modem reset dus dat zou best eens kunnen werken.

Haal dan wel echt de stekker uit je modem en stop deze er pas na een aantal minuten weer in.

CJIB
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 mei 2010, 11:25

Re: No input file specified.

Bericht door CJIB » 23 mar 2012, 19:42

Oké nou ik weet inmiddels hoe en wat er mis was met mijn forum en er niet op kunnen komen.
Ik heb het volgende probleem gehad en dus opgelost (had in eens een brain wave).
De server waar mijn forum ge host word heeft onlangs upgrades gedaan van hun software.

upgrade php versie 5.2 naar PHP versie 5.3 daar bij heb ik om te testen een aanpassing aan htaccess moeten doen en heb dat nooit veranderd (het werkte allemaal gewoon tot gisteren).
Spoiler: bekijk
PHP 5.3 alleen activeren voor bezoeken vanaf jouw computer

Als je een druk bezochte website hebt, en niet het risico wil lopen dat je website voor korte tijd niet werkt bij het uittesten van PHP 5.3, kun je er ook voor kiezen om alleen PHP 5.3 in te schakelen voor bezoeken vanaf jouw computer.

Vervolgens activeer je in PHP 5.3 alleen voor jouw account door in de map public_html het bestand .htaccess aan te maken (of aan te passen) en daarin (helemaal bovenaan) de volgende tekst op te nemen:

RewriteEngine On

RewriteCond %{REMOTE_ADDR} =123.123.123.123
RewriteRule \.(inc|php|php3|php4|php5|php6|phtml|phps)$ - [H=x-httpd-php53]


Vervang vervolgens nog 123.123.123.123 door je eigen IP-adres. Controleer verder — als het .htaccess bestand al bestond — of er niet al ergens anders RewriteEngine On staat. Dat moet je dan namelijk even weghalen om foutmeldingen te voorkomen.

Voor de duidelijkheid: als je voor deze methode kiest, hoef je niet de stap uit te voeren zoals vermeld bij 'PHP 5.3 activeren'.
Ik heb deze regel nu verwijderd en kan weer gewoon op het forum zonder omweg of hide ip enz.

Bedankt voor de hulp en het mee denken sorry voor het feit dat het hier misschien niet thuis hoort.
Maar voor wie nu een zelfde probleem krijgt is hier dus wel gelijk een oplossing.

Groet CJIB

Gesloten