Toon actieve onderwerpen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Yvohas
Berichten: 29
Lid geworden op: 12 mar 2012, 15:02

Toon actieve onderwerpen

Bericht door Yvohas » 22 mar 2012, 18:28

  • Adres van je forum: http://goldenearringforum.nl
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?update naar 3.0.10
    phpBB versie:3.0.10


    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?ja een update geplaatst
    Wat is het probleem?
Een aantal leden gebruiken de mogelijkheid van 'toon actieve onderwerpen'.
Deze schijnt na de update niet meer te werken. Men krijgt dan niets meer te zien, 0 onderwerpen.
Ik heb in het beheerderspaneel een aantal dingen aangepast in de feed-instellingen, maar ook dat heeft tot nu toe niet geholpen. Hoe kan ik deze mogelijkheid weer werkend krijgen of is dit iets wat bij de versie 3.0.10 niet meer mogelijk is?

Alvast bedankt voor de reactie :D

Gebruikersavatar
Derky
Berichten: 4466
Lid geworden op: 07 apr 2005, 16:24
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Toon actieve onderwerpen

Bericht door Derky » 22 mar 2012, 20:40

Een paar versies eerder is deze functie "gefixed". In eerste instantie werkte de optie per forum gewoon niet, waardoor dus alle (toegankelijke) forums werden getoond. Nu het is opgelost moet je achteraf per forum aangeven dat deze ook mag voorkomen in de "Actieve onderwerpen". Ga naar ACP > Forums > Forumbeheer > Bewerk forum.
Toon actieve onderwerpen:
Als dit op "ja" is ingesteld, worden de gemaakte onderwerpen in dit forum getoond in de actieve onderwerpenlijst.

Yvohas
Berichten: 29
Lid geworden op: 12 mar 2012, 15:02

Re: Toon actieve onderwerpen

Bericht door Yvohas » 23 mar 2012, 17:15

ok dank je wel, ga ik dit uitproberen.

Gesloten