smileys

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
belle13

smileys

Bericht door belle13 » 13 mar 2012, 12:53

• Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie:3,10

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?omschakeling van gratis forum
    Wat is het probleem?
ik ben net een forum gestart, we komen van een gratis forum. momenteel staat het op een testruimte, zodat ik alles kan in orde zetten voor de laatste back up komt

maar ik kan geen smileys toevoegen,mijn andere van het gratis forum doen het niet meer.

hoe kan ik ze toevoegen? Ik kan momenteel de link hier niet plaatsen omdat ik op iemand anders zijn webruimte zit.

Pola
Contacteer:

Re: smileys

Bericht door Pola » 13 mar 2012, 14:43

belle13 schreef:maar ik kan geen smileys toevoegen,mijn andere van het gratis forum doen het niet meer.
Kun je iets meer vertellen?
Wat doe je om smilies toe te voegen? Krijg je foutmeldingen?

Als de smilies op de juiste plaats op de server staan, kun je ze via het beheerderspaneel toevoegen.
HGN op phpbb.com

belle13

Bericht door belle13 » 13 mar 2012, 14:47

we nemen smileys toevoegen en dan zegt hij, hij kan de emotie niet vinden

smileypak werkt ook niet, ik zou graag gewoon smileys van mijn pc op het forum krijgen standaard als smiley ingezet

Pola
Contacteer:

Bericht door Pola » 13 mar 2012, 14:51

Je moet de smilies of de smileypacks zelf uploaden naar /images/smilies/. Als ze daar staan kun je ze toevoegen/importeren.
HGN op phpbb.com

Gesloten