kan niet op het forum komen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
zias
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 dec 2010, 20:55

kan niet op het forum komen

Bericht door zias » 07 mar 2012, 23:05

  • Adres van je forum: http://neophemaforum.nl
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?zo'n twee weken geleden
    phpBB versie: weet ik niet


    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
    Wat is het probleem?
ik ben beheerder op het forum,
maar als ik ongeveer 1 uur bezig ben op het forum loopt het vast en kan ik niet meer op het forum komen (terwijl andere mensen er wel op kunnen komen) maar prcies 1 uur later kan ik er wel weer op komen wie weet wat er aan de hand is, wie kan mij helpen.

gr. Luuk Klein

Gebruikersavatar
brandsrus
Berichten: 1966
Lid geworden op: 01 jul 2005, 19:38
Locatie: r. Лeувapдeн
Contacteer:

Re: kan niet op het forum komen

Bericht door brandsrus » 08 mar 2012, 18:06

Als je zegt dat de rest er geen last van heeft dan moet het iets te maken hebben met je webbrowser of pc.

zias
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 dec 2010, 20:55

Re: kan niet op het forum komen

Bericht door zias » 08 mar 2012, 19:24

op het moment dat ik niet meer op het forum kan komen kan ik wel op andere forums of site's komen dus daarom denk ik dat het aan het forum ligt maar wat is mijn vraag

wizzzzzzzz
Berichten: 661
Lid geworden op: 05 feb 2005, 14:26
Locatie: Op zolder
Contacteer:

Re: kan niet op het forum komen

Bericht door wizzzzzzzz » 08 mar 2012, 20:05

Kijk is of het lukt als je de map cookies en geschiedenis leegt.
http://www.arcadepunt.nl meer dan 23.000 flashgames

Gebruikersavatar
Pola
Berichten: 1495
Lid geworden op: 19 jan 2012, 14:40
Contacteer:

Re: kan niet op het forum komen

Bericht door Pola » 08 mar 2012, 23:46

zias schreef:loopt het vast en kan ik niet meer op het forum komen
Hoe uit zich dit? Wat betekent "loopt het vast" en op welke manier kun je "niet meer op het forum komen"?
Krijg je foutmeldingen te zien?
HGN op phpbb.com

zias
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 dec 2010, 20:55

Re: kan niet op het forum komen

Bericht door zias » 09 mar 2012, 08:49

wizzzzzzzz schreef:Kijk is of het lukt als je de map cookies en geschiedenis leegt.
de map op mijn computer bedoel je dan, dat gebeurt automatisch elke keer als internet afsluit
Pola schreef:
zias schreef:loopt het vast en kan ik niet meer op het forum komen
Hoe uit zich dit? Wat betekent "loopt het vast" en op welke manier kun je "niet meer op het forum komen"?
Krijg je foutmeldingen te zien?
ik wordt er gewoon af gegooit en dan geeft ie aan dat ie de site niet meer kan vinden

Gebruikersavatar
Pola
Berichten: 1495
Lid geworden op: 19 jan 2012, 14:40
Contacteer:

Re: kan niet op het forum komen

Bericht door Pola » 09 mar 2012, 10:50

Je zult toch iets preciezer moeten zijn. Ik heb namelijk geen idee wat "ik wordt er gewoon af gegooit" precies inhoudt.
Kun je een screen print maken van wat je dan ziet, of letterlijk (met de exacte melding die je in je internet browser ziet) omschrijven wat je te zien krijgt?
HGN op phpbb.com

zias
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 dec 2010, 20:55

Re: kan niet op het forum komen

Bericht door zias » 09 mar 2012, 12:12

Pola schreef:Je zult toch iets preciezer moeten zijn. Ik heb namelijk geen idee wat "ik wordt er gewoon af gegooit" precies inhoudt.
Kun je een screen print maken van wat je dan ziet, of letterlijk (met de exacte melding die je in je internet browser ziet) omschrijven wat je te zien krijgt?
als het weer gebeurt zal ik de tekst kopieren als dat lukt

kan het ook zijn dat je als admin maar een bepaalde tijd op het forum dingen doen en dat je er dan wordt uigegooid om zo te kunnen voorkomen dat het account gehackt wordt

wizzzzzzzz
Berichten: 661
Lid geworden op: 05 feb 2005, 14:26
Locatie: Op zolder
Contacteer:

Re: kan niet op het forum komen

Bericht door wizzzzzzzz » 09 mar 2012, 13:24

zias schreef:kan het ook zijn dat je als admin maar een bepaalde tijd op het forum dingen doen en dat je er dan wordt uigegooid om zo te kunnen voorkomen dat het account gehackt wordt
Nee je moet als admin al extra inloggen, zou overigens niet handig zijn ook.
http://www.arcadepunt.nl meer dan 23.000 flashgames

Gebruikersavatar
Pola
Berichten: 1495
Lid geworden op: 19 jan 2012, 14:40
Contacteer:

Re: kan niet op het forum komen

Bericht door Pola » 09 mar 2012, 17:25

zias schreef:de map op mijn computer bedoel je dan, dat gebeurt automatisch elke keer als internet afsluit
Weet je zeker dat je cookies elke keer verwijderd worden als je je browser afsluit? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
HGN op phpbb.com

zias
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 dec 2010, 20:55

Re: kan niet op het forum komen

Bericht door zias » 09 mar 2012, 18:33

Pola schreef:
zias schreef:de map op mijn computer bedoel je dan, dat gebeurt automatisch elke keer als internet afsluit
Weet je zeker dat je cookies elke keer verwijderd worden als je je browser afsluit? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
bij mijn internet opties heb ik aangegeven dat die verwijdert worden

dit krijg ik te zien:


De webpagina kan niet worden weergegeven
Mogelijke acties:
Verbindingsproblemen vaststellen
Meer informatie


en als ik dan het probleem laat opzoeken kan de computer niets vinden

Gebruikersavatar
Pola
Berichten: 1495
Lid geworden op: 19 jan 2012, 14:40
Contacteer:

Re: kan niet op het forum komen

Bericht door Pola » 09 mar 2012, 21:38

Deze foutmelding heeft zeker niets met phpbb te maken.

Het zou een probleem kunnen zijn met de server waar je forum op staat, maar als andere gebruikers op het zelfde moment wel op het forum kunnen, moet het dichter bij jouw lokatie liggen.
Op het moment dat je niet op je forum kunt komen, kun je dan wel op andere websites komen?
HGN op phpbb.com

Gebruikersavatar
Ger
Berichten: 4864
Lid geworden op: 03 jan 2006, 22:23
Locatie: 192.68.1.100
Contacteer:

Re: kan niet op het forum komen

Bericht door Ger » 10 mar 2012, 09:11

Zias, wil je aub niet dubbelposten, maar als je iets toe te voegen hebt, je vorige bericht aanpassen? Zie #3.5

zias
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 dec 2010, 20:55

Re: kan niet op het forum komen

Bericht door zias » 10 mar 2012, 14:35

oké Ger is oké,

@pola, ik heb de cookies van het forum verwijdert en tot nu toe gaat het goed alvast bedankt

zias
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 dec 2010, 20:55

Re: kan niet op het forum komen

Bericht door zias » 12 mar 2012, 21:20

Pola schreef:Deze foutmelding heeft zeker niets met phpbb te maken.

Het zou een probleem kunnen zijn met de server waar je forum op staat, maar als andere gebruikers op het zelfde moment wel op het forum kunnen, moet het dichter bij jouw lokatie liggen.
Op het moment dat je niet op je forum kunt komen, kun je dan wel op andere websites komen?
op dit moment kan ik er weer niet op komen maar naast het forum is er ook een website: http://www.neophema-werkgroep.nl/index.php waar ik wel op kan komen en die twee zijn onder gebracht bij één en dezelfde server,

maar nu was ik binnen 5 minuten weer weg en kreeg weer:
De webpagina kan niet worden weergegeven
Mogelijke acties:
Verbindingsproblemen vaststellen
Meer informatie.


en verder kan ik op alle site's komen wat ik wil, dus het zit puur inverband met het neophemaforum en mijn computer denk ik,

heeft er iemand een idee, alvast bedankt voor de reacties

zias
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 dec 2010, 20:55

Re: kan niet op het forum komen

Bericht door zias » 14 mar 2012, 21:39

ik heb nu google crome en adope flash player geinstalleerd en hoop dat het nu beter gaat,
ik kwam erachter dat ik op you tube en mediamarkt niks kon zien en na navraag probeer ik dit maar even om te kijken hoe het gaat.

gr. luuk

Gesloten