Redirect vanaf het forum naar de website

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
SatusNovus

Redirect vanaf het forum naar de website

Bericht door SatusNovus » 01 mar 2012, 20:04

• Adres van je forum: http://beursig.nl/forum
    Event. modificaties op je forum: N.v.t.
    Wanneer ontstond het probleem? N.v.t.
    phpBB versie: 3.0.9

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee (niet ingrijpend, alleen onderwerpen toegevoegd)
    Wat is het probleem?
Ik wil na het uitloggen vanaf het forum een redirect naar de website

Ik ben al enkele dagen aan het zoeken naar het redirecten naar de website als je uitlogt op een forum maar ik kom er niet uit (ik zit volgens mij wel warm). Wat betreft het redirecten weet ik dat ik in het ucp.php bestandje moet zijn en dan hier:

$message = ($user->data['user_id'] == ANONYMOUS) ? $user->lang['LOGOUT_REDIRECT'] : $user->lang['LOGOUT_FAILED'];
}
meta_refresh(3, append_sid("{$phpbb_root_path}index.$phpEx"));

...het woordje index moet veranderen in ...? Geen idee dus want ik heb van alles al geprobeerd. Mijn website is http://beursig.nl en het forum is http://beursig.nl/forum heeft iemand de oplossing voor mijn probleem?

TWEagle
Contacteer:

Re: Redirect vanaf het forum naar de website

Bericht door TWEagle » 01 mar 2012, 21:08

Code: Selecteer alles

$message = ($user->data['user_id'] == ANONYMOUS) ? $user->lang['LOGOUT_REDIRECT'] : $user->lang['LOGOUT_FAILED'];
}
meta_refresh(3, append_sid("websiteurl"));

Afbeelding
To see or to hear

SatusNovus

Bericht door SatusNovus » 01 mar 2012, 21:56

@The White Eagle, ontzettend bedankt het is gelukt.

SatusNovus

Bericht door SatusNovus » 27 apr 2012, 07:13

Ik ben er vandaag achter gekomen dat het redirecten niet meer lukt. Ik heb hier en daar wat aan een header en footer aangepast en volgens mij verder niks bijzonders. De url staat nog op de juiste plek... vergeet ik iets te updaten of zit het probleem ergens anders in?

SatusNovus

Bericht door SatusNovus » 02 mei 2012, 07:18

Nog een aanvulling, op een smartphone krijg ik wel een redirect naar de website maar op een desktop niet, beetje vreemd en ik heb geen idee waar dit aan ligt.

Pola
Contacteer:

Bericht door Pola » 02 mei 2012, 12:31

Bedoel je de redirect na het uitloggen, of de link "Naar de website" die in de headerbar staat?

Als het gaat om de redirect na het uitloggen, zou een wijziging in de header en footer template normaal gesproken geen verschil uit moeten maken, omdat de redirect in ucp.php geprogrammeerd is.

Maakt het verschil als je een harde refresh (<CTRL><F5>) in je browser geeft?
HGN op phpbb.com

SatusNovus

Bericht door SatusNovus » 02 mei 2012, 15:47

Pff, wederom een -> :oops: <- gisteren hetzelfde hier. Gewoon F5 had geen effect maar ctrl+F5 dus wel, bedankt (en de volgende keer ga ik het eerst daarmee proberen).

Gesloten