Gewoon een algemene vraag...ik moet alle berichten goedkeuren van leden...hoe schakel ik dat uit???
PHPBB 3.0.
bericht goedkeuren uitschakelen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Re: bericht goedkeuren uitschakelen
Geldt dat voor nieuwe leden of voor alle leden?
Kun je voor een lid het volgende controleren:
Beheerderspaneel - PERMISSIES - Toon forumgebaseerde permissies - Kies een forum waarvoor geldt dat je berichten moet goedkeuren en klik op
Staat er op één van de regels een "Nooit" in de kolom INSTELLING of staat op elke regel onder INSTELLING een "Nee"?
Kun je voor een lid het volgende controleren:
Beheerderspaneel - PERMISSIES - Toon forumgebaseerde permissies - Kies een forum waarvoor geldt dat je berichten moet goedkeuren en klik op
Bevestig
- Voer een lidnaam in bij "Zoek een lid" en klik op Bekijk permissies
- Andere - klik op het 0->
icoontje voor "Kan berichten plaatsen zonder goedkeuring" Staat er op één van de regels een "Nooit" in de kolom INSTELLING of staat op elke regel onder INSTELLING een "Nee"?
HGN op phpbb.com
-
Dank voor je snelle reactie. Het moet voor alle leden gaan gelden.
Helaas kan ik nu even geen verbinding maken met mijn forum,dus kan het nu ook niet checken
Helaas kan ik nu even geen verbinding maken met mijn forum,dus kan het nu ook niet checken

Met mijn eerste vraag bedoelde ik of je nu alle berichten moet goedkeuren of alleen de eerste x berichten van nieuwe leden.
Als je via de instructie gecontroleerd hebt hoe de permissies staan, dan kunnen we aangegeven waar je de instellingen moet wijzigen.
Kun je dan ook nog controleren wat er staat ingesteld bij Beheerderspaneel - Registratie instellingen - Nieuw lid - Min. berichtenlimiet:?
Als je via de instructie gecontroleerd hebt hoe de permissies staan, dan kunnen we aangegeven waar je de instellingen moet wijzigen.
Kun je dan ook nog controleren wat er staat ingesteld bij Beheerderspaneel - Registratie instellingen - Nieuw lid - Min. berichtenlimiet:?
HGN op phpbb.com
-
hallo Pola,bedankt voor je reakties. Ik heb de min. berichtenlimiet helemaal over het hoofd gezien. Deze stond nog op 3!!! Er komt ook heel veel bij kijken als je als leek een forum wilt opstarten...misschien even teveel info in een keer gehad.
Anyway ...thanx again en ik ga verder met ons forum.
Binnenkort online: www.dutchbluesforum.nl
Anyway ...thanx again en ik ga verder met ons forum.
Binnenkort online: www.dutchbluesforum.nl