General Error... :O

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Iris123

General Error... :O

Bericht door Iris123 » 19 feb 2012, 20:32

• Adres van je forum: http://shelties.forummaken.nl
    Event. modificaties op je forum:beheerder
    Wanneer ontstond het probleem?vanavond
    phpBB versie:3.09

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
    Wat is het probleem?
Ik krijg een foutmelding, het forum is niet eens meer te zien en ik krijg alleen:

General Error
SQL ERROR [ mysql4 ]

Table 'forummaken_multi2.shelties_forummaken_nl_config' doesn't exist [1146]

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.

David
Contacteer:

Re: General Error... :O

Bericht door David » 19 feb 2012, 20:36

Ik denk dat je het beste even contact kan opnemen met je host, want volgens mij gaat het hier om een forum bij een gratis forumhost... De melding zegt dat er iets mist in de database en dat verdwijnt natuurlijk niet zomaar ;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Iris123

Bericht door Iris123 » 19 feb 2012, 20:38

Ik heb het forum gemaakt bij forummaken.nl zou ik die moeten mailen dan? Ik heb eigenlijk nooit eerder problemen gehad gelukkig.

David
Contacteer:

Bericht door David » 19 feb 2012, 20:41

Iris123 schreef:Ik heb het forum gemaakt bij forummaken.nl zou ik die moeten mailen dan? Ik heb eigenlijk nooit eerder problemen gehad gelukkig.
Ja je moet inderdaad hun even mailen, zoals ik zei is het een gratis forumhost. Je kan zelf waarschijnlijk niet eens bij je database? Aangezien jouw mogelijkheden dus beperkt zijn, en jij aangeeft niks gedaan te hebben is er waarschijnlijk wat mis bij je host ;)

Je hebt tot nu toe dan geen problemen gehad, dat is een gelukstreffer. Maar het blijft een gratis forumhost en dat heeft soms zijn beperkingen ;)

Iris123

Bericht door Iris123 » 19 feb 2012, 20:45

oh ik zie net dat http://www.support.forummaken.nl/ precies het zelfde probleem heeft dus dan zal het probleem inderdaad daar liggen... In ieder geval bedankt!

David
Contacteer:

Bericht door David » 19 feb 2012, 20:46

Iris123 schreef:oh ik zie net dat http://www.support.forummaken.nl/ precies het zelfde probleem heeft dus dan zal het probleem inderdaad daar liggen... In ieder geval bedankt!
Als hun het zelfde probleem hebben, moet je denk ik gewoon even wachten tot hun het probleem hebben opgelost dan zal jouw forum daarna ook wel weer werken.Tenminste laten we dat dan maar hopen!

Gesloten