Het lukt mij maar niet op een makkelijke manier een draadje te splitsen in twee nieuwe.
Als de draad 30 berichten heeft dan worden er tijdens het splitsen maar max 10 weergegeven.
het gevolg is dat daar netjes gesplitst wordt, maar de volgende tien berichten blijven gewoon in het oude draadje staan enz.
Hoe kan ik een lange draad in 1 keer splitsen in twee?
Jaap
Splitsen van draadje
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Splitsen van draadje
Er zijn twee manieren:
- Als je een topic wilt splitsen vanaf een bepaald bericht (dus dat bericht en alle berichten daarna moeten naar een nieuw topic), dan hoef je alleen dat ene bericht (vanaf waar gesplitst moet worden) te selecteren. Voordat je op
bevestig
klikt, moet je dan kiezen voorSplitsen vanaf geselecteerde bericht
. - Als je meerdere berichten wilt selecteren die over verschillende pagina's verspreid staan, dan zul je er voor moeten zorgen dat alle berichten in één lange lijst komen te staan. Dat is te bereiken door in het Moderatorpaneel (wanneer je al gekozen hebt voor
splits onderwerp
, het tabjetoon opties
te klikken. Dan zie je boveninBerichten per pagina:
. Als je daar 0 invoert gevolgd door enter, krijg je één lange lijst met alle berichten in het topic. Eventueel kun je dan ook nog rechtsboven opUitklappen
klikken zodat je niet in het window door de berichten moet scrollen, maar via de scrollbar van de pagina.
Als je deze methode gebruikt, klik dan eerst onderaan even opDeselecteer alles
voordat je de berichten die je wilt splitsen selecteert. (Bij mij zijn er namelijk steeds standaard een aantal berichten geselecteerd.)
HGN op phpbb.com
Re: Splitsen van draadje
Bedankt voor de uitgebreide uitleg. Ik ga er weer mee aan de slag.