reCAPTCHA werkt niet?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
DjConfused
Berichten: 315
Lid geworden op: 13 apr 2005, 11:48

reCAPTCHA werkt niet?

Bericht door DjConfused » 01 feb 2012, 14:49

  • Adres van je forum: http://www.ouderskwebbelforum.nl/index.php
    Event. modificaties op je forum: shoutbox, arcade en users of the day mod
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: de laatste versie

    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Weet niet wanneer het begonnen is, maar ik heb een nieuwe stijl geupload die je er nu voor ziet staan.
Ehm ik heb de reCAPTCHA geactiveerd via Google ofzo, die 2 keys in het adminpaneel gezet!

Uitgelogt, registratie geprobeerd maar hij geeft die code die je moet invullen niet aan.

Ben ik iets vergeten?

Gebruikersavatar
Pola
Berichten: 1495
Lid geworden op: 19 jan 2012, 14:40
Contacteer:

Re: reCAPTCHA werkt niet?

Bericht door Pola » 01 feb 2012, 15:29

De stijl die je hebt geinstalleerd is voor phpBB versie 3.0.2 (zie /styles/swirls/style.cfg).
Jouw forum is versie 3.0.10.

De versie van de stijl en van de forum moeten met elkaar overeenkomen.
Als je deze stijl wilt gebruiken, moet je óf zoeken of er een versie voor phpBB 3.0.10 is, óf je moet handmatig alle wijzigingen in de stijl (vergelijk met prosilver) tussen 3.0.2 en 3.0.10 aanbrengen. Aangezien er zo'n groot verschil in versies tussen zit, zal dit behoorlijk veel werk zijn.

Het beste zou dus zijn om op zoek te gaan naar een stijl die wel geschikt is voor phpBB 3.0.10.
HGN op phpbb.com

DjConfused
Berichten: 315
Lid geworden op: 13 apr 2005, 11:48

Re: reCAPTCHA werkt niet?

Bericht door DjConfused » 01 feb 2012, 17:35

Oke bedankt, want nu registreren al die Spambots..

Ook die V&A werkt niet trouwens

Gesloten