hoe kan ik mijn moderator de permissie geven om de ip adress

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
megamandy
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 sep 2011, 09:35

hoe kan ik mijn moderator de permissie geven om de ip adress

Bericht door megamandy » 16 jan 2012, 20:26

  • Adres van je forum: http://cavalierinfo.nl
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?was geen probleem maar het is een nieuwe permissie
    phpBB versie:laatste


    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
    Wat is het probleem?
was geen probleem maar het is een nieuwe permissie voor mijn moderator

als je naar ''wie is er online gaat kan het beheer de ip adressen zien ,deze permissie zou ik graag aan de moderator geven ,kan dit? en zo ja hoe moet dit dan?
groetjes megamandy

Gebruikersavatar
FreakyBlue
Berichten: 1607
Lid geworden op: 29 okt 2007, 22:15
Locatie: Netherlands
Contacteer:

Re: hoe kan ik mijn moderator de permissie geven om de ip ad

Bericht door FreakyBlue » 18 jan 2012, 10:29

Weet het niet helemaal zeker, maar dit zou kunnen werken.

Beheerderspaneel >> TAB permissies >> Forumpermissies groepen >> Selecteer de groep van de moderators (als je er zelf een hebt aangemaakt kies je dus die groep) >> selecteer een forum waar zij de ip-adressen moeten kunnen zien >> selecteer type moderatorpermissies >> Klik geavanceerde permissies >> zet bij sub TAB 'Andere' de setting Kan berichtdetail bekijken op 'ja'.
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

megamandy
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 sep 2011, 09:35

Re: hoe kan ik mijn moderator de permissie geven om de ip ad

Bericht door megamandy » 19 jan 2012, 14:56

hoi freaky blue bedankt voor je reactie ,
ik denk dat ik de vraag wat onduidelijk heb gesteld ,ik bedoel eigenlijk dat de moderator bij ''wie is er online'' de ip adressen kan zien .
heeft iemand een idee hoe het kan dat een gast in een ''gesloten''categorie/forum kan kijken,als ik zelf niet ingelogd ben kan ik niet op dat forum komen ,maar een gast dus wel?
groetjes

--

over het laatste ''gesloten forum'' dat heb ik al opgelost ,deze stond op nee en moest nooit zijn
groetjes jeannette

Gebruikersavatar
Pola
Berichten: 1495
Lid geworden op: 19 jan 2012, 14:40
Contacteer:

Re: hoe kan ik mijn moderator de permissie geven om de ip ad

Bericht door Pola » 19 jan 2012, 15:28

megamandy schreef:ik denk dat ik de vraag wat onduidelijk heb gesteld ,ik bedoel eigenlijk dat de moderator bij ''wie is er online'' de ip adressen kan zien .
Daarvoor moet je de moderator (of moderatorgroep) een willekeurige beheerderspermissie geven. Alleen gebruikers met een beheerderspermissie krijgen de IP's te zien.

Daarmee geef je de moderator wel gelijk toegang tot dat stukje van het beheerderspaneel waarvoor hij de permissie heeft.
HGN op phpbb.com

megamandy
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 sep 2011, 09:35

Re: hoe kan ik mijn moderator de permissie geven om de ip ad

Bericht door megamandy » 19 jan 2012, 15:50

hartelijk dank Pola!

Gesloten