Hallo,
Ik heb een vraagje:
Is het mogelijk om op de een of andere manier phpbb te uploaden naar een host die geen phpbb ondersteund zodat je met die host dan toch gebruik kan maken van phpbb?
Het lijkt mij niet, maar ik dacht: "ik vraag het even"
Alvast bedankt!
Phpbb uploaden
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Phpbb uploaden
Het is mogelijk om het te uploaden ja, maar als de host de vereisten voor phpBB niet ondersteund zal je het niet kunnen installeren.
En als de host die vereisten niet heeft. Is het dan ook nog weer mogelijk om die vereisten weer te uploaden?
Nee. Je hebt dan volledige toegang tot de server zelf nodig, in plaats van alleen een account. Je komt dan uit op VPS, maar VPS zonder vereisten voor phpBB bestaat niet.
Zoeken naar andere hosting? Eigenlijk is het wel vreemd dat een hosting bedrijf het niet aankan, zelfs gratis hosting kan het meestal.
Weet ik, maar er zijn natuurlijk ook gratis hosten die geen phpbb ondersteunen.KnightBob schreef:Zoeken naar andere hosting? Eigenlijk is het wel vreemd dat een hosting bedrijf het niet aankan, zelfs gratis hosting kan het meestal.
Daarom zoek ik de beste gratis host.
aar heb nog niet één gevonden die phpbb volledig en goed ondersteund.