Zelfbescherming

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
jaap57

Zelfbescherming

Bericht door jaap57 » 23 dec 2011, 06:16

Een van de gebruikers van mijn forum wil tegen zichzelf beschermd worden.
Hij wil graag alle permissies als geregistreerd lid behouden, maar niet meer de mogelijkheid hebben om een bericht te plaatsen. Nu ben ik in gebruikerspermissies gaan kijken, maar een mogelijkheid van alleen lezen voor een individueel lid kan ik niet vinden. Is dit mogelijk en zoja hoe pak ik dat aan?

Veronique

Re: Zelfbescherming

Bericht door Veronique » 23 dec 2011, 09:23

dat kan volgens mij in het admin paneel.

Permissies en dan in het linker blok op gebruikerspermissies. Dan zoek je even de naam van dat lid. Bevestigen. Dan kun je een rol aangeven voor de gebruiker maar kun je ook geavenceerde permissies invullen. Daar zou je in moeten kijken volgens mij.

groetjes

jaap57

Bericht door jaap57 » 23 dec 2011, 11:59

Veronique schreef:dat kan volgens mij in het admin paneel.

Permissies en dan in het linker blok op gebruikerspermissies. Dan zoek je even de naam van dat lid. Bevestigen. Dan kun je een rol aangeven voor de gebruiker maar kun je ook geavenceerde permissies invullen. Daar zou je in moeten kijken volgens mij.

groetjes
Volgens mij ook :) , maar daar kan ik die mogelijkheid nou net niet vinden..
Kan zijn dat ik er overheen kijk, maar heb al drie maal gekeken :roll:

AirWarrior

Bericht door AirWarrior » 23 dec 2011, 13:02

Ga naar je ACP en kies de tab permissie's
Links kies je onder forum gebaseerde permissie's voor forumpermissie gebruikers.
Zoek de gebruiker, daarna kies je het forum of forums en met geavandceerde permiessie's kan je het instellen.
Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.

jaap57

Bericht door jaap57 » 23 dec 2011, 14:21

Bedankt voor alle uitleg, het is nu gelukt.
Het valt niet mee met al die permissie mogelijkeheden....

Gesloten