Topic icons niet zichtbaar/aan te krijgen (?)

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
smitjr

Topic icons niet zichtbaar/aan te krijgen (?)

Bericht door smitjr » 08 dec 2011, 09:38

• Adres van je forum: http://teamleads.nl/forum
    Event. modificaties op je forum: niet direct
    Wanneer ontstond het probleem? vanaf het begin al (?)
    phpBB versie: 3.0.9 en thema "Soul City"

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? ja, ik ben nu bezig met de complete inrichting
    Wat is het probleem?
Topic icons staan overal aan, maar zijn nergens zichtbaar?

Beste support,

ik heb al tig pagina's gevolgd op dit onderwerp maar ik kom er niet uit.
Ik heb enable topic icons aan staan via permissions, voor elk forum en voor de gebruikersgroepen "registered users" en "admins", ook zijn er een 3 tal topic icons beschikbaar via ACP > "postings" en staan die vinkjes aan voor "display on posting page". :)

Toch zie ik nergens die topic icons staan als ik een onderwerp wil posten of een post wil toevoegen.
Ra-ra hoe kan dit?? :?: :oops:

David
Contacteer:

Re: Topic icons niet zichtbaar/aan te krijgen (?)

Bericht door David » 08 dec 2011, 11:03

Lijkt erop dat je Nederlandse afbeeldingset ontbreekt, als ik je uitleg goed begrijp!

http://wiki.phpbb.nl/3.x/Nieuw_onderwer ... nzichtbaar
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

smitjr

Bericht door smitjr » 08 dec 2011, 13:11

Ik gebruik het Engelstalige pakket, (is altijd al zo geweest, en blijft ook zo).
Kan dit dan alsnog het geval zijn??

2) via persmissions staat alles goed, standard access voor (registered users) voor alle forums en via advanced is te zien dat "use topic icons" op "yes" staat.

Die 3e optie ga ik nu even controleren?
EDIT: als ik bij mijnstijl/imageset kijk dan zie ik daar NIET de topic icons die ik wél kan zien via ACP>Posting> topic icons . Is dat wel normaal? (of staan ze ergens anders, andere map)

smitjr

Bericht door smitjr » 09 dec 2011, 15:22

Het is opgelost, het bleek dat "use topic icons" overal aan stonden behalve in de desbetreffende forum instellingen zelf. (dus: manage forums/forum en "topic icons" --> YES).

Gesloten