Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
dacoop
Bericht
door dacoop » 05 dec 2011, 23:41
- Adres van je forum: http://www.drogistenassociatie.nl
Event. modificaties op je forum:portal
Wanneer ontstond het probleem?sinds 2 weken
phpBB versie:3.X
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
Wat is het probleem?
Hallo,
reeds lange tijd maak ik gebruik van Phbb met veel plezier en zonder probleem anders dan dat ik het via de zoekfunctie op deze site kon aanpassen. Echter loop ik nu tegen het volgende probleem aan:
wanneer ik naar het beheerderspaneel wil kom ik in een wit scherm terecht. Ik kan wel inloggen en hij herkent wel het wachtwoord maar daarna kom ik in een wit scherm. Ik heb vanuit een nieuwe installatie includes/functions_admin.php er op gezet en de volledige map adm vervangen. Echter het probleem blijft.
kan iemand mij misschien helpen?
groeten,
Sipko
-
Kevin
-
Contacteer:
Bericht
door Kevin » 06 dec 2011, 06:51
Kijk ook is naar de taal bestanden in om te beginnen de "nl" map, probeer daar ook is een verse download overheen te zetten. Backup wel de huidige map voor de zekerheid.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
phpBBservice.nl 
, Winnaar in de phpBB awards
2009,
2010 en
2012 met
AquaforA
-
dacoop
Bericht
door dacoop » 06 dec 2011, 10:26
bedankt voor de tip. Ik heb het uitgevoerd maar het probleem is hiemee niet opgelost.
-
dacoop
Bericht
door dacoop » 06 dec 2011, 19:42
opgelost!
in het info_acp_portal.php zat een fout.
groeten,
Sipko