[phpBB Debug] PHP Warning

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
thejoja

[phpBB Debug] PHP Warning

Bericht door thejoja » 25 nov 2011, 18:45

]
  • Adres van je forum: http://thejoja.com/forum
    Event. modificaties op je forum:lukt me niet dus nee
    Wanneer ontstond het probleem?Na het kopieren van een database
    phpBB versie:3.09 maar hij denkt dat het 3.04 is i.v.m. de database

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Zeker, ik heb de database van een vorig forum gekopieerd en over dit forum heen geplakt. Omdat er heel veel forums in dezelfde database stonden staan bestanden op hele rare manieren verstrikt.
    Wat is het probleem?
    zie post
  • PHP Warning: in file /includes/captcha/captcha_factory.php on line 36: include(./includes/captcha/plugins/_plugin.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory
    [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/captcha/captcha_factory.php on line 36: include(./includes/captcha/plugins/_plugin.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory
    [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/captcha/captcha_factory.php on line 36: include() [function.include]: Failed opening './includes/captcha/plugins/_plugin.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear')
    [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/captcha/captcha_factory.php on line 38: call_user_func(::get_instance) [function.call-user-func]: First argument is expected to be a valid callback

Ik had 5 forums in dezelfde database. 4 ervan phpbb. Nu was enkel 1 in gebruik, maar alleen 5 functioneerde. Dus ik heb de database-gedeelte van 1 genomen en die van 5 gewist. Een klein detail verandert in de mappenstructuur en toen werkte het. Toen ik het cache leeg haalde echter, kreeg ik deze melding bij het ACP > spambot countermessures en het registreren. Ook denkt het forum versie 3.04 te zijn in plaats van 3.09. Van het forum wat ik in 3.04 had (forum 1), werkte de captcha niet, van forum 5 wel. Nu dus niet meer.
Kunnen jullie me helpen?

FreakyBlue
Contacteer:

Re: [phpBB Debug] PHP Warning

Bericht door FreakyBlue » 01 dec 2011, 14:19

Ik begrijp hier niet zo veel van :?

In ieder geval de forumversie wordt gehaald uit de databasetabel jouwprefix_config.
Als je niet goed hebt geupdate (of niet hebt geupdate) wordt deze waarde niet aangepast.

Ik vraag me af wat je nou precies hebt gedaan, maar daar begon ik al mee ;)
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

thejoja

Re: [phpBB Debug] PHP Warning

Bericht door thejoja » 01 dec 2011, 17:21

Ik begon met 5 forums. Op 1 stond de informatie maar stond vol fouten. 5 werkte maar had de informatie niet. Alle 5 hadden ze dezelfde database, verdeeld over 2 verschillende groepen met forum files. Die voor het oude forum begonnen met phpbb_ en die van 5 begonnen met phpbb3_ . Dat dacht ik althans omdat ik alleen in de phpbb3_ files een poll zag, wat alleen in forum 5 stond. Dus ik heb alle bestanden van phpbb3_ gewist en de referentie van de forum files naar de phpbb_ bestanden gelegd. Alles leek nu te werken tot ik het caché leegde. Het captcha systeem lijkt gebroken, op elk stuk wat ernaar refereert krijg ik de error uit de eerste post. Geen idee hoe dit komt.
Of is er speciefiek iets wat je wilt weten?

Gesloten