- Adres van je forum: http://thejoja.com/forum
Event. modificaties op je forum:lukt me niet dus nee
Wanneer ontstond het probleem?Na het kopieren van een database
phpBB versie:3.09 maar hij denkt dat het 3.04 is i.v.m. de database
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Zeker, ik heb de database van een vorig forum gekopieerd en over dit forum heen geplakt. Omdat er heel veel forums in dezelfde database stonden staan bestanden op hele rare manieren verstrikt.
Wat is het probleem?
zie post
- PHP Warning: in file /includes/captcha/captcha_factory.php on line 36: include(./includes/captcha/plugins/_plugin.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/captcha/captcha_factory.php on line 36: include(./includes/captcha/plugins/_plugin.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/captcha/captcha_factory.php on line 36: include() [function.include]: Failed opening './includes/captcha/plugins/_plugin.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear')
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/captcha/captcha_factory.php on line 38: call_user_func(::get_instance) [function.call-user-func]: First argument is expected to be a valid callback
Ik had 5 forums in dezelfde database. 4 ervan phpbb. Nu was enkel 1 in gebruik, maar alleen 5 functioneerde. Dus ik heb de database-gedeelte van 1 genomen en die van 5 gewist. Een klein detail verandert in de mappenstructuur en toen werkte het. Toen ik het cache leeg haalde echter, kreeg ik deze melding bij het ACP > spambot countermessures en het registreren. Ook denkt het forum versie 3.04 te zijn in plaats van 3.09. Van het forum wat ik in 3.04 had (forum 1), werkte de captcha niet, van forum 5 wel. Nu dus niet meer.
Kunnen jullie me helpen?