- Adres van je forum: http://
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie:
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Wat is het probleem?
Het is me al aardig gelukt, ik koos om met categorietjes te werken. In 1 categrorie is het de bedoeling dat ik , als beheerder, als enige polls kan plaatsen, dus heb ik bij de permissies voor die categorie EN forum, bij beheerder gekozen voor dat ik alles kan. Dat is geen probleem, werkt perfect.
Maar het is zo dat mijn geregistreerde leden, enkel en alleen op een bestaande poll kunnen reageren, dus eerst stemmen en nadien in dien gewenst ook op die vraag kunnen reageren (evt hun motivaite of noem maar op). Maar dan komt mijn probleem waarmee ik worstel. Ik wil niet dat 'geregistreerde leden' zelf een nieuw 'onderwerp' (plaats een nieuw bericht) kunnen gebruiken. En ik weet niet hoe ik dit moet oplossen.
De permissie die ik bij de categorie en forum heb ingevoegd voor de 'geregistreerden' is gelimiteerde toegang, ...
Maar onder deze permissie kunnen geregistreerde leden blijkbaar WEL nog zelf een 'topic' (onderwerp) in deze categorie (forum) plaatsen. En dat wil ik dus niet.
Wie kan mij raad geven, hoe los ik dit op, is dit eventueel op te lossen??? Hoe?
Dank voor uw reactie.