Privé bericht notificatie per e-mail?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
EGH_Breda

Privé bericht notificatie per e-mail?

Bericht door EGH_Breda » 20 okt 2011, 20:22

Mijn forum is opgezet voor een select groepje gebruikers. De vraag die zij mij stellen is of er ook een automatische e-mail notificatie gestuurd kan worden op het moment dat zij op het forum een PB bericht ontvangen?

De inhoud van het PB bericht mag niet naar hun privé emailadres gestuurd worden, alleen een berichtje dát er een nieuw PB bericht voor ze op het forum is.

Iemand een idee/oplossing?

EGH Breda

David
Contacteer:

Re: Privé bericht notificatie per e-mail?

Bericht door David » 20 okt 2011, 20:31

Kijk eens bij Gebruikerspaneel >> Foruminstellingen en dan Breng me op de hoogte van nieuwe privéberichten: staat die optie op ja of op nee. Als die op ja staat zou je in principe z'n notificatie moeten ontvangen.

Want de optie bestaat namelijk wel, je krijgt dan een bericht dat je een PB hebt met de gebruiker van wie die komt en het onderwerp. De inhoud zie je niet alleen een link naar dat bericht/pm box.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

EGH_Breda

Bericht door EGH_Breda » 20 okt 2011, 21:57

Excuses, heb het al gevonden.

Heb even een testaccount aangemaakt en zag dat de permissies niet goed ingesteld waren.

Omdat het forum voor een beperkte selectie beschikbaar is, en accounts eerst door mij vrijgegeven moeten worden, heb ik de permissies voor geregistreerde gebruikers op "Volledige toegang" moeten zetten. Leden moeten direct volledige toegang hebben voor een optimale communicatie via het forum.

Het Werkt!

THX!

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 21 okt 2011, 05:47

Volledige toegang voor welke permissies precies dan? Dat is niet perse nodig lijkt me, je moet alleen de mail instellingen goed zetten. Deze dien je voor de groep aan te zetten en ook nog in de foruminstellingen zelf en dan zouden er toch mails verstuurd moeten worden.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Gesloten