CAPTCHA V&A-plugin wordt niet correct weergegeven

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Alex1210
Contacteer:

CAPTCHA V&A-plugin wordt niet correct weergegeven

Bericht door Alex1210 » 19 okt 2011, 19:54

• Adres van je forum: http://www.infodouane.nl/n/forum
    Event. modificaties op je forum:Geen
    Wanneer ontstond het probleem?Vandaag
    phpBB versie:3.0.9

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Nee
    Wat is het probleem?
Goedenavond!

Momenteel ben ik de beheerder van bovenstaande site en ben ik bezig het forum opnieuw op te zetten. Op het oude forum hadden we erg veel last van spambots, vandaar dat ik er nu voor heb gekozen gebruik te maken van de V&A tijdens het registratieproces.

Op het moment dat het aanstaande lid op de registratiepagina is (http://infodouane.nl/n/forum/ucp.php?mode=register), doet zich echter een vervelend probleem voor. Bij het maken van de template (door derden, niet door mij) is geen rekening gehouden met deze vorm van authenticatie omdat de template nog stamt uit versie 2.x.x .

Om dit aan te passen heb ik de, volgens mij, benodigde regels code gekopieerd uit de prosilver template, en toegevoegd aan de infodouane template en dan wel in het bestand ucp_register.html in ../styles/infodouane/template . Echter, welke aanpassing ook doe, het heeft geen effect, sterker nog, als ik alle code vervang door slechts 'abc', wordt dit niet eens weergegeven. Het lijkt me dus dat ik het verkeerde bestand heb!

Mijn vraag is dus, welk bestand moet ik dan hebben? Of is er een andere manier dit op te lossen?

David
Contacteer:

Re: CAPTCHA V&A-plugin wordt niet correct weergegeven

Bericht door David » 19 okt 2011, 20:00

Als je wijzigen doet in je stijl moet je via je beheerderpaneel via de tab stijlen niet vergeten de desbetreffende map te vernieuwen. In dit geval de template map van infodouane ;) Soms moet je ook je buffer legen dit kan via de tab algemeen. Heb je dit gedaan?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Alex1210
Contacteer:

Re: CAPTCHA V&A-plugin wordt niet correct weergegeven

Bericht door Alex1210 » 19 okt 2011, 20:07

Ah, David, briljant! Bedankt! Nu je dat zo zegt kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan, haha! Ik heb zolang niet met phpBB gewerkt, dat ik helemaal vergeten was de buffer te legen!

Nogmaals bedankt! =)

Gesloten