Basis forum overgenomen - melding leden

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
El-SoftNutCC

Basis forum overgenomen - melding leden

Bericht door El-SoftNutCC » 04 okt 2011, 11:56

• Adres van je forum: http://www.kudgamers.com/forum
    Event. modificaties op je forum: x
    Wanneer ontstond het probleem? Vanaf het begin, omdat ik de basis forum heb overgenomen.
    phpBB versie: 3.09

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Het basis forum van gekopieert van een andere website. (wel van mij hoor!)

Wat is het probleem?

Het probleem:
Ik heb het forum zo ingesteld dat alleen leden zich kunnen aanmelden op het forum. Een beheerder moet de aangemaakte account van een nieuw lid dus accepteren.

Voorheen hadden we een website waar ook een forum op stond. De basis forum (supsilver) heb ik dus overgenomen naar de huidige forum (incl. alle onderwerpen etc.).

Wat ik nu zie gebeuren als een nieuw lid zich aanmeldt, is dat de beheerder een melding in zijn mail krijgt (dat er een nieuw lid is en dat er op de activatie-link moet worden geklikt). Alleen de afzender van deze mail is "info@oudeclannaam.nl", maar dat moet dus zijn: "info@kudgamers.com".

Iemand een idee hoe ik dit aanpas?

Met vriendelijke groet,
El.

David
Contacteer:

Re: Basis forum overgenomen - melding leden

Bericht door David » 04 okt 2011, 13:50

In je beheerderspaneel moet je dan het E-mail adres van je forum wijzigen. Dan kan onder de eerste tab als je in je bedeerderspaneel komt(Algemeen) en dan aan de linker kant het 3de blok: Cliënt communicatie kies dan Instellingen e-mails.

Dan heel simpel het juiste e-mail adres invoeren en bevestigen.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

El-SoftNutCC

Re: Basis forum overgenomen - melding leden

Bericht door El-SoftNutCC » 04 okt 2011, 13:53

David, dat klopt weer helemaal. Wat moeten we toch zonder jou :)

Bedankt man!

:)

Gesloten