Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Vonnie
Bericht
door Vonnie » 21 sep 2011, 10:05
- Adres van je forum: http://www.timfc.net
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem? 2 dagen geleden
phpBB versie:sorry, ben alleen medebeheerder en een vrouw van 64 jaar, daar heb ik geen verstand van \9lol\0.
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nieuwe coolies toegevoegd.
Wat is het probleem? we zijn off line.
De beheerder heeft jullie al verscheidene mails gestuurd, maar krijgt maar geen antwoord.
Dit is mijn eerste berichtje en weet niet precies hoe het werkt hier en ik hoop dat het een beetje leesbaar overkomt.
Wens jullie een fijne dag toe.
**CELEBRATE YOUR LIFE**
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 21 sep 2011, 12:52
Ik ben bang dat wij je niet kunnen helpen, problemen dat je site offline is kunnen wij weinig aan veranderen. Je zult de eigenaar of de hosting provider moeten mailen met dit probleem. Wij geven alleen support op phpbb3 software!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie?
vertalingen
-
Vonnie
Bericht
door Vonnie » 21 sep 2011, 13:36
Dank je wel David,
Ik hoorde dat inderdaad net van diegene die het forum voor mij opgestart heeft, dat hij al verschillende mails naar de hosting provider heeft gezonden, wel een stuk of 10, maar ze antwoorden gewoon niet, heel ergelijk.
Dus maar gewoon afwachten.
Fijne dag verder.
**CELEBRATE YOUR LIFE**