Hallo,
Ik heb via forummaken.nl een phpbb forum aangemaakt (versie 3.0.9) en het loopt eigenlijk hartstikke goed! Ik heb alleen 1 vraagje... Ik wil graag wat extra smilies installeren maar dit lukt helaas niet.
Ik heb al gekeken bij berichten - smilies - installeer smiliespakket maar dan zegt hij dat er geen pakketten gevonden zijn. Waar kan ik deze uploaden ofzo?
smilies
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: smilies
Je zal contact opnemen met forummaken.nl, aangezien je geen FTP toegang hebt kunnen wij je hier niet mee helpen.
Zou er een mogelijkheid zijn om alles over te zetten naar een domein waar ik wel die ftp mogelijkheden heb zonder dat gebruikers dit merken? Met uitzondering van het webadres misschien maar ik bedoel meer dat niet alle gebruikers zich opnieuw aan hoeven te melden en er geen berichten verloren gaan.
Dat ligt eraan of je een backup van je host kan krijgen of niet.
Volgens mij helaas niet ... ik heb de optie back up wel gevonden maar dan krijg ik : You do not have permission to access this page. Terwijl ik toch echt heb aangegeven in de permissies dat ik alles mag 

Je zal met hun direct contact op moeten nemen om te kijken of je hem kan krijgen
.