Moderator paneel: Modereer forum komt niet

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Kwarde
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 mar 2010, 06:35

Moderator paneel: Modereer forum komt niet

Bericht door Kwarde » 06 sep 2011, 18:13

  • Adres van je forum: http://www.rl-rp.com/
    Event. modificaties op je forum: Ajax chat, Read PM, AJAX Status update, Aantal onderwerpen van een gebruiker counter, Sluit onderwerp bij het maken ervan (indien je dat vakje aanklikt natuurlijk ;)), Automatische login na het activeren van een account, Profiel gastenboek
    Wanneer ontstond het probleem? Bij de verse installatie al, dus het ligt niet aan de modificaties.
    phpBB versie: 3.0.9.


    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Ja, een aantal modificaties (zie hierboven).
    Wat is het probleem?
    Zodra ik op een forum (board) sta, en op moderator paneel klik, komt niet automatisch de "Modereer forum" of "toon forum" er tussen te staan, deze moet ik handmatig aan de URL toevoegen (&f={forum_id}). Dit is opzicht niet een probleem, maar ik vind het irritant, en wat ik ook probeer (ik heb max. rechten), ik kan het maar niet oplossen

Gebruikersavatar
FreakyBlue
Berichten: 1607
Lid geworden op: 29 okt 2007, 22:15
Locatie: Netherlands
Contacteer:

Re: Moderator paneel: Modereer forum komt niet

Bericht door FreakyBlue » 07 sep 2011, 17:47

Ik begrijp je niet helemaal. Vanaf waar klik je de link 'moderator paneel' aan? De forumindex? Als dat zo is, is dat normaal.
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

Kwarde
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 mar 2010, 06:35

Re: Moderator paneel: Modereer forum komt niet

Bericht door Kwarde » 08 sep 2011, 06:11

Ik klik het moderator paneel aan als ik een forum bekijk (viewforum.php). Volgens de handleiding zou ik dan op een overzicht moeten komen waar ik meerdere topics tegelijk kan sluiten, verplaatsen, verwijderen etc., maar dit gebeurd dus niet. Er komt geen 'Toon forum' links, en ook geen 'Modereer forum' naast de 'Moderatorpaneel' URL.

Kwarde
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 mar 2010, 06:35

Re: Moderator paneel: Modereer forum komt niet

Bericht door Kwarde » 14 sep 2011, 12:05

** Bump ** (meer dan 24 uur en minder dan 2 weken aan het wachten, dan is het toch toegestaan?).
Het probleem is nog niet opgelost. Als je/jullie het zelf willen zien, kun je een acc aanmaken op de site, en ik zal dan tijdelijk moderator rechten geven (NOTE: Alleen geldig voor mods/admins/supporters etc. op deze site. Niet geldig voor gewone gebruikers).

Mvg,
Kevin

Gesloten