Ben ik al openbaar?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Simmetje01

Ben ik al openbaar?

Bericht door Simmetje01 » 26 aug 2011, 14:39

Hoi hoi,

ik hoop dat ik in het goede topic zit? Maar heb even wat duidelijkheid nodig, anders ga ik alles anders doen.
Ik ben nu bezig met het opzetten van een site, maar zie dat ik al bekeken wordt in de statistieken. Dat wil ik eigenlijk helemaal niet, ik moet nog erg veel erbij zetten. Ik heb nog niet op publiceer geklikt, kan ik daar iets aan doen? Aangezien ik nog wel 2 of 3 maanden bezig zal zijn voor de site officieel on-line gaat. :cry:

gr Kyta.

Drikos

Re: Ben ik al openbaar?

Bericht door Drikos » 26 aug 2011, 15:28

Kijk is in de handleiding op deze pagina.
Forum uitschakelen

Met deze functie kan je je forum uitschakelen voor geregistreerde gebruikers en gasten. Zij krijgen dan een standaard melding te zien als je niets in het veld invult. Als je zelf een boodschap/reden wil geven, dan kan je het tekstveld gebruiken. Je boodschap mag maximaal 255 tekens lang zijn.
Probeer dit is en laat maar weten of die je dit bedoelt.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying" - James May

Simmetje01

Re: Ben ik al openbaar?

Bericht door Simmetje01 » 26 aug 2011, 18:31

Ja dat is wat ik bedoel, wat fijn!! en je kan alles ook gewoon blijven bewerken.. ppff pak van mijn hart.. :)

THX Drikos.

Gesloten