Foutmelding beheerdspaneel (cache/data_global.php)

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
DanielFr

Foutmelding beheerdspaneel (cache/data_global.php)

Bericht door DanielFr » 12 aug 2011, 00:14

• Adres van je forum: http://lectomunda.net/
    Event. modificaties op je forum: Zover ik weet geen...
    Wanneer ontstond het probleem? Sinds vandaag; toen de inhoud van het Forum uit de database is verplaatst van de oude, naar de nieuwe site.
    phpBB versie: 3.08

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? De inhoud van het Forum verhuisd van ons oude, naar het nieuwe adres.
    Wat is het probleem?

Iedere keer als ik in het Beheerderspaneel inlog, en iets wil wijzigen, maakt niet uit wat, en dan op Bevestig klik om de verandering door te voeren, krijg ik een complete blanco pagina te zien met de foutmelding:

"Not able to open ./../cache/data_global.php"

(En de wijziging wordt dan niet uitgevoerd.)

Diezelfde melding is ook altijd zichtbaar helemaal links-onderaan op de Forum-index.

En ook ging het mis toen ik wilde inloggen in het Beheerderspaneel, en moest wel een stuk of 10 pogingen doen voordat ik er doorheen kwam. - Iedere keer werd ik zomaar automatisch uitgelogd, en kreeg ik de foutmelding:

"Het Forum is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer later nog eens."

Danny L
Contacteer:

Re: Foutmelding beheerdspaneel (cache/data_global.php)

Bericht door Danny L » 12 aug 2011, 07:15

Het ziet er naar uit dat jou gegevens in de config.php niet meer juist zijn.
Pas deze ook aan naar de nieuwe situatie.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Foutmelding beheerdspaneel (cache/data_global.php)

Bericht door Paul » 12 aug 2011, 10:15

Verwijder alle files uit cache/ behalve .htaccess en index.htm. Zorg er daarna voor dat de cache/ map een CHMOD van 777 heeft.
Danny L schreef:Het ziet er naar uit dat jou gegevens in de config.php niet meer juist zijn.
Pas deze ook aan naar de nieuwe situatie.
Die kloppen gewoon.

Gesloten