goedkeuren eerste paar berichten.

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Wide

goedkeuren eerste paar berichten.

Bericht door Wide » 28 jul 2011, 11:45

phpBB versie:3.09

Dag!
In de handleiding staat daarover het volgende:
Nieuw geregistreerde gebruiker - Gebruikers berichten moeten eerst worden goedgekeurd voor de eerste paar berichten en ook PBs kunnen standaard niet verstuurd worden totdat de gebruiker niet meer als "Nieuw" word gezien (meestal na 5 berichten). Dit is om spam te voorkomen.

Mijn vraag:
WAAR kan ik het aantal berichten dat goedgekeurd moet worden door mods instellen?
En:Hoe komen "nieuw geregistreerde gebruikers"in de nieuw geregistreerde gebruikers groep?
Automatisch?

BVBD!

Ger
Contacteer:

Re: goedkeuren eerste paar berichten.

Bericht door Ger » 28 jul 2011, 12:05

Wide schreef:WAAR kan ik het aantal berichten dat goedgekeurd moet worden door mods instellen?
Beheerderspaneel, tabblad algemeen, instellingen registratie.
Wide schreef: En:Hoe komen "nieuw geregistreerde gebruikers"in de nieuw geregistreerde gebruikers groep?
Automatisch?
Inderdaad automatisch. Je kunt dit eventueel op dezelfde plaats uitschakelen. Eventuele leden die al in die gebruikersgroep zitten moet je er dan eventueel handmatig even uithalen als je dat wil.

Wide

Re: goedkeuren eerste paar berichten.

Bericht door Wide » 01 aug 2011, 10:36

Is gelukt!
Dank voor de hulp!

Gesloten