Hallo,
Ik weet niet of ik het in het goede subforum heb geplaatsts...als ie niet goed staat moet iemand hem maar verplaatsen.
Ik heb op mijn forum een onderschrift gemaakt en vervolgens bij voorkeuren aangevinkt dat het onderschrift onder als je berichten komt te staan, vervolgens bevestigd.
Het vreemde is, is dat het nog steeds niet zichtbaar is voor mij en andere leden. Weet iemand wat hier aan de hand is?
gr,
Jaap
Signature (onderschrift) niet zichtbaar?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Signature (onderschrift) niet zichtbaar?
Ik heb je topic inderdaad even verplaatst naar het supportforum.
Wil je ook even de support template invullen? Dat maakt het voor ons vaak wat gemakkelijker om je te helpen. En wil je vast in het beheerderspaneel bij de permissies kijken of die wel goed staan voor signatures?
Wil je ook even de support template invullen? Dat maakt het voor ons vaak wat gemakkelijker om je te helpen. En wil je vast in het beheerderspaneel bij de permissies kijken of die wel goed staan voor signatures?
Re: Signature (onderschrift) niet zichtbaar?
Ik heb de oplossing inmiddels al gevonden! Ik moest bij het beheerderspanel bij groepen en gebruikers aanvinken dat onderschriften toegestaan zijn.