Beveiligings probleem

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Gebruikersavatar
odil
Berichten: 710
Lid geworden op: 26 jan 2009, 19:23
Locatie: belgië
Contacteer:

Beveiligings probleem

Bericht door odil » 08 jun 2011, 13:33

  • Adres van je forum: http://www.hond-en-baas.be
    Event. modificaties op je forum: een 20 tal
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie:3.0.8


    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? het
    Wat is het probleem?
Dit is een vraag van een lid op mijn forum.
Nu krijg ik telkens ik de website open een biep te horen en komt bovenaan deze opmerking in een balk : Om uw computer te beveiligen wordt deze website geblokkeerd voor het weergeven van inhoud met fouten in beveiligingscertifaten.
Wat betekent dit? De website wordt helemaal niet geblokkeerd, ik kan gewoon alles bekijken.Bij ieder onderwerp dat ik open hoor ik die biep. Moet ik iets aan of uitzetten?

Gebruikersavatar
Kevin
Berichten: 1684
Lid geworden op: 06 nov 2007, 17:22
Locatie: Brabants schoon
Contacteer:

Re: Beveiligings probleem

Bericht door Kevin » 08 jun 2011, 16:46

Dit komt omdat het beveiligings certificaat van Zooplus verlopen is. Heb er zelf ook last van en heb ze gisteren daarover aangesproken.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Gebruikersavatar
odil
Berichten: 710
Lid geworden op: 26 jan 2009, 19:23
Locatie: belgië
Contacteer:

Re: Beveiligings probleem

Bericht door odil » 09 jun 2011, 07:04

Bedankt kevin, ik zal ze ook eens een mailtje sturen.

Gesloten