Gebruikers verwijderen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
DanielleVz
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2011, 16:18

Gebruikers verwijderen

Bericht door DanielleVz » 15 mei 2011, 16:25

  • Adres van je forum: http://Www.fret.nl/forum
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie:


    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Hallo allemaal. Wij willen graag de gebruikers gaan opschonen. Het gaat om mensen die al lange tijd niet ingelogd zijn geweest, zowel 0-posters als actieve leden die al langere tijd niet geweest zijn. Ik weet echter niet hoe ik dit moet aanpakken. Kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt.

Gebruikersavatar
chris121
Berichten: 61
Lid geworden op: 14 mar 2010, 16:24

Re: Gebruikers verwijderen

Bericht door chris121 » 15 mei 2011, 17:43

Dit kan je doen bij:
tabblad Gebruikers en Groepen :arrow: links onderin Gebruikers automatisch opruimen
Je kan dan aangeven welke gebruikers verwijderd moeten worden voor hun berichtaantal/activiteit/enz..

Ik hoop dat het lukt :D

Hans A
Berichten: 15
Lid geworden op: 25 mei 2011, 19:53

Re: Gebruikers verwijderen

Bericht door Hans A » 17 aug 2011, 13:57

Mijn excuses voor de kick, maar mijn vraag sluit hier zo mooi op aan, dat ik het zonde vindt om er een nieuw topic voor te maken
Indien je van bovenstaande optie gebruik maakt, hoe gaat dit met gebande leden? Ik neem aan dat die (mits ze aan de criterea voldoen) ook verwijderd worden, waarna ze dus weer gewoon op het forum kunnen. Klopt mijn redenatie?

Gesloten