Mijn forum

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Cornelia neeltje
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 feb 2011, 09:05

Mijn forum

Bericht door Cornelia neeltje » 06 feb 2011, 10:26

  • Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie:


    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Ik probeer via het prikbord hulp te vragen voor het maken van nieuwe Layout's en logo's.
Dan heb ik tevens vragen over het instellen van de gebruikers permissies & mod. Dus eigenlijk iemand die heel erg thuis is hierin en tegen geringe betaling mij kan helpen.Maar ik krijg er geen bericht geplaatst? :o
Misschien zie ik het niet, maar ik kom er niet uit, graag hulp? Groetjes Cornelia

Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 3639
Lid geworden op: 10 mei 2008, 21:22

Re: Mijn forum

Bericht door Jeroen » 06 feb 2011, 13:46

Om te kunnen posten in het prikbordforum moet je minimaal 5 berichten hebben.

Het is niet de bedoeling dat je nu 5 onzinberichten gaat posten. Hiermee willen we voorkomen dat mensen zich alleen registreren om advertenties te plaatsen, en dat men het misschien eerder zelf aan de hand van support gaat proberen.
Jeroen

Cornelia neeltje
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 feb 2011, 09:05

Re: Mijn forum

Bericht door Cornelia neeltje » 06 feb 2011, 14:18

Ik snap dat er geen onzin berichten toegestaan kunnen worden Jeroen. Daar heb ik zelf ook geen zin in, maar ik vind het wel moeilijk om er 4 te plaatsen als ik maar 1 vraag voor het prikbord heb.

Gesloten