PM waarschuwing terwijl geen ongel. PM in Inbox

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
reno
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 sep 2010, 16:45

PM waarschuwing terwijl geen ongel. PM in Inbox

Bericht door reno » 31 jan 2011, 14:52

Hallo,

Zojuist heb ik het probleem dat als ik inlog op mijn PHPBB 3.0.8 forum dat er een waarschuwing staat dat ik een PM heb ontvangen. Als ik dan naar mijn inbox ga, tref ik echter geen PM aan.

Ook heb ik al me hele Inbox geleegd, maar nog steeds die message.
(ik heb ook geprobeerd: Purge Sessions, Purge Case, Purge dotted topics, etc)

Hopelijk kan iemand mij helpen wat het is vrij irritant:$

Hartelijk Bedankt,
Reno

PS. Waarschijnlijk komt het door een mod die ik geinstalleerd heb.
Deze mod is genaamd: Spammer Detection MOD
Als er een bekende spammer registreerd om mijn site, word er een PM naar de admin verzonden en een post op t forum gemaakt.
Echter is dit denk ik mislukt en zie ik de PM niet. Is het mogelijk om die warning toch weg te halen dmv een Database aanpassing of iets in die richting?

Gebruikersavatar
PhilipvD
Berichten: 1690
Lid geworden op: 23 feb 2008, 20:06

Re: PM waarschuwing terwijl geen ongel. PM in Inbox

Bericht door PhilipvD » 31 jan 2011, 15:43

Is het probleem verholpen als je de MOD verwijderd (dus alle wijzigingen in tegenovergestelde richting uitvoeren)? Zo ja dan zal het inderdaad aan die MOD liggen en kan je proberen deze nog een keer te installeren en dan goed de wijzigingen nalopen of je geen fout hebt gemaakt.

reno
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 sep 2010, 16:45

Re: PM waarschuwing terwijl geen ongel. PM in Inbox

Bericht door reno » 31 jan 2011, 19:34

Hallo,

Ik zal het zometeen proberen:)
Bedankt voor de tip. (ik neem aan dat ik via de install_file.php ook de tables moet verwijderen??)

Ik had deze mod als maatregel genomen omdat ik de laatste tijd veel last van bots heb.
Deze posten allemaal voorwerpen tegen zwangerschap en dat is niet echt van toepassing op ons forum..

Als u nog een alternatief weet tegen auto register bots, zou dat tof zijn:)
Ik heb ook sortables bij de registratie gezet maar sommige breken daar toch nog doorheen.

Hartelijk bedankt,
Reno

Gebruikersavatar
PhilipvD
Berichten: 1690
Lid geworden op: 23 feb 2008, 20:06

Re: PM waarschuwing terwijl geen ongel. PM in Inbox

Bericht door PhilipvD » 31 jan 2011, 20:01

Je zou dit topic even kunnen doorlezen, daar word het een en ander uitgelegd over het voorkomen van spambots.

reno
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 sep 2010, 16:45

Re: PM waarschuwing terwijl geen ongel. PM in Inbox

Bericht door reno » 31 jan 2011, 20:16

Hallo,

Ik heb de MOD weggehaald, alles. Tables en alles, maar de PM warning bestaat nog steeds:(

Ook heb ik dat topic al doorgelezen.

Een mod had daar een post neergezet over een scriptje wat wel handig is. Ik dacht dat dat miss wel het probleem kon zijn. Ik heb gelijk de hele ucp_register.php opnieuw erin gezet, maar nu komt er niemand voorbij de Terms of Services :(

Bedankt voor uw hulp

PS. Ik heb al opgelost dat TOS probleem. Ik had een unique identifer gebruikt en was vergeten terug te veranderen maar dat isnu dus opgelost.
Het PM mistery bestaat nog steeds

Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 3639
Lid geworden op: 10 mei 2008, 21:22

Re: PM waarschuwing terwijl geen ongel. PM in Inbox

Bericht door Jeroen » 01 feb 2011, 13:16

reno, je onderwerp bumpen binnen 24 uur is niet toegestaan, ik zal je bericht verwijderen.
Jeroen

reno
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 sep 2010, 16:45

Re: PM waarschuwing terwijl geen ongel. PM in Inbox

Bericht door reno » 03 feb 2011, 15:04

Is er geen mogelijkheid om via phpmyadmin de pm database te resetten of op een andere manier? :(

Gesloten