Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Rose
Bericht
door Rose » 10 jan 2011, 16:54
Event. modificaties op je forum: Geen
phpBB versie: phpbb 3
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
Wat is het probleem?[/list]
Als ik een nieuw bericht wil plaatsen, zie ik rechts de kleuren, maar dit is niet zoals het hoort.
In Firefox, zie ik het zo
In IE, zie ik het zo
Hoe kan ik dit oplossen??
-
Mendel
-
Contacteer:
Bericht
door Mendel » 10 jan 2011, 18:23
Mischien heb je per abuis het bestand /forum/images/spacer.gif verwijdert...
-
mentimjojo
-
Contacteer:
Bericht
door mentimjojo » 10 jan 2011, 21:44
Rose schreef:Event. modificaties op je forum: Geen
phpBB versie: phpbb 3
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
Wat is het probleem?[/list]
Als ik een nieuw bericht wil plaatsen, zie ik rechts de kleuren, maar dit is niet zoals het hoort.
In Firefox, zie ik het zo
In IE, zie ik het zo
Hoe kan ik dit oplossen??
Heeft niet zo veel met bestanden te maken, Het ligt 100 procent aan IE. Hoe dit precies zit weet ik niet maar IE is de slechte browser die je kunt gebruiken voor verschillende doel einden, zoals Forums, en games.
-
Ger
-
Contacteer:
Bericht
door Ger » 11 jan 2011, 08:56
mentimjojo: hoe goed bedoeld ook, maar dit is onzin. Hoewel het klopt dat -met name oudere versies van IE- slechte browsers zijn, heeft dat niets met dit probleem te maken. Zoals je ziet gaat het ook bij Firefox mis en is het dus browser onafhankelijk. Het probleem lijkt inderdaad dat er een afbeelding mist, zoals Photodrome ook aangeeft.