Probleem met aktivering mail

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
yomi
Contacteer:

Probleem met aktivering mail

Bericht door yomi » 03 jan 2011, 14:37

• Adres van je forum: http://www.witvisforum.nl
    Wanneer ontstond het probleem? 3 dagen geleden
    phpBB versie: 3.0.8
    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
    Wat is het probleem?
Hallo.

Zins drie dagen krijgen mijn nieuwe gebruikers die zich hebben gerigestreerd geen bevestigins mail bericht binnen op hun mail adres om hun account te bevestigen.
Ze hebben zich zeker wel goed aangemeld want ik kan het account zien staan in mijn AC.
Zie het voorbeeld hieronder. Nu kan ik ze wel handmatich aktiveren, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Wie iemand wat ik zou kunnen doen om het probleem op te lossen zodat ze wel de mail binnen krijgen.

Ik heb verder niks aangepast of een nieuw mod geinstalleerd.

Pascal

Inactieve gebruikers
Dit is een lijst van de laatste 10 geregistreerde gebruikers met een inactief account. De volledige lijst kan worden geraadpleegd door op de bijhorende optie in het menu of door op de link hieronder te klikken, waarna je de gebruikers kunt activeren, verwijderen of herinneren (via een e-mail) aan hun activatie.

» Toon inactieve gebruikers
Gebruikersnaam Geregistreerd Inactiviteitsdatum Laatste bezoek Reden
saffetsevik 03 jan 2011, 14:23 03 jan 2011, 14:23 - Nieuw account

Jim
Contacteer:

Re: Probleem met aktivering mail

Bericht door Jim » 04 jan 2011, 20:43

Als je zelf niks veranderd hebt zou ik eens bij je host informeren wat betreft de e-mail instellingen.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

yomi
Contacteer:

Re: Probleem met aktivering mail

Bericht door yomi » 05 jan 2011, 19:13

Probleem is opgelost,
Het lag aan een bepaalde instelling.
Bedankt Jim voor jouw reactie.

Gesloten