Anonymous

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Beatrice

Anonymous

Bericht door Beatrice » 02 nov 2010, 18:54

Er zijn een paar leden die niet meer kunnen inloggen met hun wachtwoord, ze hebben de laatste week altijd een nieuw wachtwoord moeten aanvragen en ze hebben daar de voorbije jaren geen probleem mee gehad
Nu zag ik bij beheerderspaneel bij gebruikerslog dat die Anonymous de wachtwoorden van gebruikers heeft gewijzigd.
Hoe kan dat en wat moet ik doen?

Groetjes Bea

Ger
Contacteer:

Re: Anonymous

Bericht door Ger » 02 nov 2010, 19:41

Beatrice schreef:Nu zag ik bij beheerderspaneel bij gebruikerslog dat die Anonymous de wachtwoorden van gebruikers heeft gewijzigd.
Hoe kan dat en wat moet ik doen?
Dat is als de gebruikers hun wachtwoord opnieuw aanvragen. Ze doen dat als ze nog niet zijn ingelogd (logisch) en dus zijn ze nog anonymous.

Dat ze hun wachtwoord opnieuw moeten aanvragen, weet ik eigenlijk niet hoe dat komt. Heeft iedereen er last van, of slechts enkele specifieke gebruikers?

Beatrice

Re: Anonymous

Bericht door Beatrice » 02 nov 2010, 22:34

Hallo Ger
Bedankt voor de snelle reactie.
Het zijn er enkele, tot nu toe 4 leden.

Groetjes Bea

Gesloten