kan niet meer op beheerders paneel

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
shinn60

kan niet meer op beheerders paneel

Bericht door shinn60 » 27 okt 2010, 09:11

nadat wij een week geleden wibiya installeerd hebben op het forum kunnen we niet meer op het beheerderspaneel :( iemand een idee?

ik zie net in een ander topic dat het aan de forum style kan liggen... maar het forum versie is al veel eerder updated en toen konden we nog wel op beheerderspaneel

Ger
Contacteer:

Re: kan niet meer op beheerders paneel

Bericht door Ger » 27 okt 2010, 09:23

Kun je even een linkje geven naar dat wibiya? Ik heb daar nog nooit van gehoord.
Ook graag even wat informatie over hoe je dat dan geïnstalleerd hebt.

Jerom

Bericht door Jerom » 27 okt 2010, 10:17

http://www.wibiya.com/
De installatie gaat simpel. Je geeft je adress op en de toolbar verschijnt.
Het is een soort van Plug-in die je kan uitvinken/verwijderen. Maar daarvoor moet je kunnen inloggen tot het acp. En dat kunnen we niet meer.
Ik ben de eigenlijke webmaster van www.dieter.combell.com/eternity. Ik ben blij dat mijn partner dit gepost heeft.
Hopelijk kunnen jullie ons verder helpen.

~J

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 27 okt 2010, 10:18

Welke foutmelding krijg je? Dit lijkt meer op een client side toolbar.

Jerom

Bericht door Jerom » 27 okt 2010, 10:22

Er komt geen foutmelding.
Als je inlogt in Acp gaat hij terug naar het forum overzicht in plaats van het beheerders paneel...
Ik ben al enkele dagen aan het zoeken om dat ding er af te krijgen maar vind niets.

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 27 okt 2010, 10:31

Wat je eventueel kunt doen is via het gebruikerspaneel de stijl op ProSilver zetten. Dat werkt echter alleen als de gebruikersstijl niet overschreven wordt door de standaard.
Alternatief is de volgende stappen nemen:
  1. Open het bestand root/styles/jouwstijl/template/overall_header.html
  2. Zoek naar deze code en verwijder die:

Code: Selecteer alles

<script src="http://cdn.wibiya.com/Toolbars/dir_0607/Toolbar_607598/Loader_607598.js" type="text/javascript"></script>
  3. Sla het bestand op
  4. Ga naar de map root/cache en verwijder alle bestanden daar, behalve index.html en .htaccess
Volgens mij heb je dan alle vermeldingen van Wibiya weg. Als het daaraan ligt, dan zou je dus ook weer moeten kunnen inloggen in het beheerderspaneel.

EDIT
Jerom schreef:Er komt geen foutmelding.
Als je inlogt in Acp gaat hij terug naar het forum overzicht in plaats van het beheerders paneel...
Ik ben al enkele dagen aan het zoeken om dat ding er af te krijgen maar vind niets.
Hee, dit lees ik nu pas. Als dat het probleem is, dan kun je eens naar de voorgestelde oplossing hier kijken.

Jerom

Bericht door Jerom » 27 okt 2010, 10:58

Dank u. Ik heb net gevonden dat ik bij IE er wel in geraak.. maar met een andere browser niet. IK ga die andere voorstellen eens uitproberen. Alvast bedankt!

~J

Gesloten